Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@11:05:46 GMT

هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۳۴۵۸

هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد

فرمانده سپاه شیروان گفت: در شام غریبان شهادت امام رضا(ع) هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: به مناسبت آخرین روز از ماه صفر، هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان توزیع شد که تلاش ما کمک به نیازمندان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: این کار خیرخواهانه و خداپسندانه در امامزاده حمزه رضا(ع) شیروان توسط گروه های جهادی انجام شده که پس از طبخ غذا با همکاری نیروهای جهادی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

ریحانی عنوان کرد: از آنجایی که شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشت بسیاری از خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار داده با مشارکت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سایر گروه ها در ابتدای سال علاوه بر توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم، اهدای بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با هماهنگی ‌های انجام شده در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع شد که در مراحل بعدی همچنان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: همچنین در مراحل قبلی بسته های معیشتی بین خانوارهای نیازمند شناسایی شهرستان توزیع شده که این سبدهای کالا شامل اقلام ضروری از جمله؛ برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی، خرما، حبوبات و رب گوجه بود که بین نیازمندان توزیع شد و این روند همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع غذای گرم شیروان نیازمندان بین نیازمندان توزیع شد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)

 

 

 

مواد لازم کتلت 
سیب زمینی متوسط چهار عدد
گوشت چرخ دویست گرم
پیاز یک عدد 
سیر چهار حبه 
نمک و زردچوبه و فلفل سیاه هر کدام یک ق چ
آرد سوخاری دو ق غ سر پر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم) طرز تهیه چیز کیک نسکافه، خوشمزه و دلپذیر (فیلم) طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • نحوه پخت یک غذای محلی با گوشت و کلم توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • اگر این بیماری‌ها را دارید غذای کنسروی نخورید
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • پخت یک غذا با بادمجان و سبزیجات توسط زوج مسن غارنشین افغان (فیلم)