Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:58:17 GMT

مرگ زوج جوان بر اثر گازگرفتگی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۳۶۱۸

مرگ زوج جوان بر اثر گازگرفتگی

به گزارش تابناک، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٨:۵٨ دقیقه امروز یکشنبه در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ١٢۵ سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یک مورد حادثه احتمال گازگرفتگی در محله حکیمیه اعلام و در پی آن یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل یک منزل قدیمی ویلایی بود که به عنوان محل تولید لوازم خودرو از آن استفاده می شد.

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان زمانی که به محل رسیدند در بخشی از این منزل با وضعیت کاملا بی حال یک آقا و خانم جوان که به گفته افراد حاضر در محل زن و شوهر بودند مواجه شدند.

وی گفت: متاسفانه به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این دو نفر جان خود را از دست داده بودند که البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص خواهد شد اما با حضور کارشناس آتش نشانی مشخص شد که وجود یک دستگاه آبگرمکن بدون دودکش و روشن بودن آن موجب انتشار گاز مونوکسید کربن و به احتمال زیاد فوت این دو تن شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری سید جلال ملکی گازگرفتگی مرگ خاموش جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن جوان شوهر سابقش را کشت

زن جوانی که به علت کینه و انتقام‌جویی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.  

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی