Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ و کادرش واقعا از صبح تا آخر شب کار می‌کنند و همه دغدغه‌شان موفقیت تیم ملی است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم ملی درباره برپایی اردوی مهر ماه تیم ملی، اظهار داشت: قبل از هر چیز از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که در شرایط شیوع گسترده ویروس کرونا اردوی خوبی را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو با پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان همراه شد. خداراشکر با صحبت‌های کادرفنی بازی خوبی هم در تاشکند انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم. این در حالی است که ازبکستان حریف سرسختی برای تیم ملی است و شکست این تیم در تاشکند نتیجه خوبی است.

وی ادامه داد: بعد از آن هم اردوی ترکیه را داشتیم که به رغم لغو دیدار دوستانه با مالی، تمرینات بسیار خوبی را برای‌مان به همراه داشت. فکر می‌کنم اردوی مهرماه فرصت بسیار مناسبی بود که کادر فنی شناخت بیشتری از بازیکنان به دست بیاورد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: یک نکته مهم درباره اسکوچیچ پرکاری اوست. او و کادرش واقعا از صبح تا آخر شب کار می‌کنند و همه دغدغه‌شان موفقیت تیم ملی است. امیدوارم با تلاش مربیان و بازیکنان مزد زحمات مان را با صعود به جام جهانی بگیریم. در حال حاضر جو تیم ملی بسیار عالی است و با این وضعیت شناخت کادر فنی هم از بازیکنان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

خلیل‌زاده درباره حضورش در تیم ملی خاطرنشان کرد: آرزوی هربازیکنی است که بتواند پیراهن تیم ملی را برتن کند. از اسکوچیچ که به من اعتماد کرد تشکر می‌کنم. امیدوارم با همه وجود بتوانم برای تیم ملی بازی کنم و پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم.

بیشتر بخوانید: قلی‌زاده: رفتار اسکوچیچ با بازیکنان صمیمی بود/ هدف ما صعود به جام جهانی است

انتهای پیام/

برچسب ها: شجاع خلیل زاده فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران شجاع خلیل زاده فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه آلومینیوم اراک که در فصول اخیر در نقش گربه سیاه پرسپولیس خودی نشان داده و البته فوتبال خوبی هم بازی می کند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

با توجه به ترکیب یازده نفره ایرالکو شامل احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی مینگین سنی این تیم 26 سال است. 

در صورت حضور بازیکنان باتجربه ای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات ، امیر نوری یا علیرضا نقی زاده در ترکیب اصلی میانگن سنی  این تیم بالاتر می رفت اما دو نفر اول مصدوم و دو نفر بعدی نیمکت نشین هستند.

البته غیر از بازیکنان جوان متعدد در ترکیب اصلی ایرالکو مهره های جوان زیادی هم روی نیمکت این تیم دیده می‌‍شوند.

حسین نوروزی و علی وطن دوست تنها 21 سال سن دارند،ابوالفضل قتبری 20 ساله است و محمد خلیفه دروازه‌‍بان ذخیره و بهرام گودرزی هم تنها 19 سال سن دارند تا تیم مجتبی حسینی هم با پنج بازیکن زیر 23 سال به مصاف حریف نامدارش رود.

شروین بزرگ،رضا جبیره،علیرضا نقی زاده و امیر نوری چهار بازیکن بزرگسال نیمکت ایرالکو هستند.

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند