Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-«ستون مورچه ها» و «مترسک مین»، از جمله کتاب‌های جدیدی هستند که در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شدند.

 انتشارات هزاره ققنوس هم مانند انتشاراتی‌های دیگر نظیر انتشارات کتاب نیستان و سوره مهر، کتاب‌های صوتی منتشر می‌کند. این کتاب‌ها در اپلیکیشن‌های داخلی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند. این مسئله با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و اقبال بیشتر مردم به کتاب‌های صوتی و ایبوک با اقبال انتشاراتی‌ها روبه رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، هزینه بالای انتشار کتاب به دلیل قیمت بالای کاغذ و سایر ملزومات چاپ، سبب شد که ناشران در شرایط فعلی به سمت انتشار کتاب‌های صوتی و ایبوک بروند.

از سوی دیگر، مخاطبان کتاب هم می‌توانند به راحتی کتاب مورد نظرشان را تهیه و مطالعه کنند؛ آن هم در شرایط زندگی امروز که فرصت کافی برای مطالعه کتاب وجود ندارد و زمان کمتری را می‌توان به مطالعه کتاب اختصاص داد، کتاب‌های صوتی می‌تواند گزینه خوبی برای مطالعه باشد.

از جمله کتاب‌های جدیدی که در قالب صوتی هم عرضه شدند می‌توان به کتاب‌های «ستون مورچه ها» اثر رها هوشمند نژاد، «مترسک مین» اثر هوشنگ بهداروند، «از کعبه به خونخواهی این قوم به پا خیز» اثر فاطمه بدیعی و «خنیای دختران خزر، نگاهی به شعر زنان مازندران» اثر پرویز حسینی اشاره کرد.

کتاب‌های دیگری از جمله «در انتظار خورشید» اثر رقیه قائمی، «قاصدک» اثر مینا رزمجو، «دختران رودخانه و درخت» اثر شهرام مقدسی، «قبل از بعدی» اثر سید ضیاء الدین شفیعی و «بغض هیروشیما» اثر حسین عابدی از جمله آثاری هستند که در انتشارات هزاره ققنوس در قالب کتاب صوتی منتشر شدند. این کتاب‌ها را می‌توان از اپلیکیشن کتابراه به صورت قانونی دانلود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کتاب های صوتی هزاره ققنوس کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود