Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری در دیدار با فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر عامل اصلی ناکارآمدی و مشکلات را مدیریت غلط دانست و اظهار داشت: رمز موفقیت ما مدیریت صحیح و کارآمد و به تعبیر مقام معظم رهبری شجاعت توأم با تدبیر و حفظ روحیه جهادی و انقلابی با وجود تمام کمبودهاست.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نیازمند روحیه جهادی و انقلابی حاکم بر نیروهای مسلح در جامعه هستیم، اذعان کرد: دشمن از مواجه شدن با نیروهای مسلح ما هراس بسیار دارد ولی به راه های دیگر امید بسته است و به دنبال روزنه ای برای نفوذ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های بوشهر به دنبال شیوع موج جدید کرونا گفت: در دیدارها و مکاتباتی که با امیر موسوی فرمانده کل ارتش داشتم، برای تجهیز و نوسازی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) پایگاه هوایی بوشهر جهت افزایش توان درمانی استان بوشهر پیگیری شد.

جمیری با بیان اینکه بیمارستان پایگاه ششم شکاری بوشهر باید به کمک بخش درمان استان بیاید، خاطرنشان کرد: در راستای یکسان سازی تعرفه‌های درمان و افزایش خدمات درمانی، به دنبال انعقاد تفاهم نامه میان نیروی هوایی مستقر در استان و شبکه بهداشت و درمان بوشهر هستیم، معاونت درمان وزارت بهداشت متعهد شده است که اگر مشکلات بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بوشهر رفع گردد، تجهیز این مرکز درمانی را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر بیمارستان درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته