Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@18:08:41 GMT

نیروی انتظامی در سنگرش با پایمردی ایستاده است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۳۹۳۶

نیروی انتظامی در سنگرش با پایمردی ایستاده است

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که دشمنان "نازیبایی‌ها" را به سمت ما هدایت می‌کنند گفت: نیروی انتظامی متناسب با کمین دشمنان، در سنگرش با پایمردی ایستاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: کلمه "عدل" به معانی مختلفی تعبیر می شود که یکی "هر چیزی در جای خودش قرارگرفتن و به اندازه خودش" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معنای دیگر عدل این است که "براساس ظرفیت هر موجودی آن چه استحقاق دارد به او اعطا شود" و معنی دیگر "عدم تبعیض در شرایط مساوی" است.   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: معنی دیگر عدل که متفاوت است "موزون بودن" است که "عدل" به این معنی شامل امور تکوینی و تشریعی می شود.   آیت الله عبادی افزود: خداوند، عالم را متناسب خلق کرده است؛ از خلقت موجود ذرّه‌بینی تا موجود بزرگ و ازجمله خلقت انسان که متناسب خلق شده است.   وی اظهار کرد: به عنوان نمونه یک خوشنویس یا نقاش رمز موزون بودن را رعایت کرده که زیبایی ایجاد کرده است.   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عدل آثار بیرونی دارد که زیبایی است و آثار درونی دارد که استحکامی است.   آیت الله عبادی افزود: گاهی جامعه بشری است اما متأسفانه اصول، عقیده و پیمانی ندارد که عین ظلم است و این، نازیباست و این جامعه از بیرون "زشت" و از درون "سست" است.   وی تصریح کرد: هجرت پیامبر(ص) موجب ایجاد حکومت شد که به قدری زیباست که دوست و دشمن به زیبایی آن اعتراف کردند.   امام جمعه بیرجند با بیان این‌که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مسئولیت‌های متعدد دارد گفت: یکی از رسالت‌های ارزشمند نیروی انتظامی ایجاد نظم در جامعه است تا جامعه در شرایط زیبا و مایه افتخار باشد و این در حالی است که دشمنان از هر اقدامی برای ایجاد ناامنی استفاده می کنند.   آیت الله عبادی افزود: دشمنان همه چیز را بر ما حرام کردند غیر از "نازیبایی‌ها" که آن را به سمت ما هدایت می‌کنند.   وی اظهار کرد: نیروی انتظامی متناسب با کمین دشمنان، در سنگرش با پایمردی ایستاده است.   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اعتیاد تنها به موادمخدر نیست بلکه انواع اعتیادها هست که انسان را زشت می کند.   آیت الله عبادی اظهار کرد: به مسئولیت ها در نیروی انتظامی به دید قداست می نگریم.   وی تصریح کرد: خدمت رسانی تنها در چهارچوبه خدمت نیست بلکه وقتی جوان حفظ می شود برای عمرش حفظ شده اما اگر در دام دشمن بیفتد عمرش نابود می شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خراسان جنوبی گفت آیت الله عبادی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است