Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در دفاع از طرح ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تامین مسکن اقشار محروم گفت: امروز تامین مسکن مساله و مشکل بسیاری از همشهریان عزیزمان در تهران و هموطنانمان در کلانشهرهای کشور و شهرهای پرجمعیت است، مشکلی که باید برای حل آن دولت، شهرداری ها، خیرین و سازمان های خدمت رسان اجتماعی دست یاری به سوی هم دهند و مشکل مردم را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق اصل ۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است. دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندترند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.»

فراهانی گفت: این مساله علی رغم مداخلات دولت و فعالیت های خیرین به علت ماهیت سرمایه‌ای و بدل شدن سرپناه به یک کالای سرمایه‌ای از دسترس بسیاری از شهروندان محترم دور مانده است، که روند افزایش نرخ مسکن در سالهای اخیر سبب شده است تا شاهد طولانی شدن دوره زمانی توان خرید مسکن در تهران برای اقشار متوسط و دور از دسترس شدن خرید مسکن برای اقشار محروم شویم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر همین اساس طرح ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تامین مسکن اقشار محروم با محوریت ارائه تسهیلات به خیرین مسکن ساز مورد تایید انجمن برای کمک به خیرین تامین کننده مسکن اقشار محروم تهیه و اکنون پس از بررسی در کمیسیون تخصصی برای تصویب در دستور کار شورا قرار دارد.

کد خبر 5050527 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن شهرداری تهران مجید فراهانی شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران هفته ناجا پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی وضعیت راهها قوه قضاییه اربعین حسینی اربعین 99 آتش سوزی متروی تهران گردشگری خیرین مسکن ساز ارائه تسهیلات اقشار محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین در یاسوج برای طرح ملی مسکن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های آموزشی در مناطق محروم کرج
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • تامین زمین در یاسوج برای طرح ملی مسکن
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم