Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز سه شنبه ۲۲ مهرماه آغاز شده بود، تا پایان امروز یکشنبه ۲۷ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان شرکت کننده در رشته های گروه امتحانی علوم پزشکی که در آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته/گرایش آنها در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته و حداکثر ۲۰ محل اقدام کنند.

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی تا هفته دوم آبان ماه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی انتخاب رشته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی انتخاب رشته اخبار کنکور دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳