Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@21:54:04 GMT

بزرگترین عرضه اولیه امسال به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۴۶۰۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  هفته گذشته در مجمع  سالانه شستا خبری هم درباره زمان عرضه اولیه ستاره خلیج فارس اعلام شد. طبق اعلام در این مجمع ستاره خلیج فارس طی سه تا چهار ماه آینده عرضه اولیه خواهد شد.این در حالیست که چهارشنبه دو هفته قبل وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن ابراز حمایت دولت از بازار سهام اعلام کرد، پالایشگاه ستاره خلیج فارس به زودی به بورس می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از او، محمدعلی دادور، مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص روند پرونده این پالایشگاه برای ورود به بازار سرمایه گفته بود: زمان ورود به بازار سهام در گرو همکاری مسئولان و سازمان بورس است و در خوشببینانه‌ترین حالت تا حدود یک ماه و نیم آینده خواهد بود.با این حال به نظر می‌رسد این عرضه اولیه با کمی تاخیر مواجه شده و در زمستان امسال سهامداران شاهد این عرضه اولیه خواهند بود.

 

از دیگر جزییات عرضه اولیه ستاره خلیج فارس این است که هرچند درباره رقم دقیق این عرضه اولیه سنگین تاکنون نرخی اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود بزرگترین عرضه اولیه امسال باشد. این عنوان تا الان در اختیار عرضه اولیه شستا قرار داشت که در آن به هر متقاضی بیش از سه میلیون و 100 هزار تومان رسیده بود. بنابراین به نظر می‌رسد متقاضیان برای خرید سهام ستاره خلیج فارس می‌توانند رقم حداقلی سه میلیون و 100 هزار تومان را از هم‌اکنون هدف‌گذاری کنند.

 

تیتر20

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عرضه اولیه پالایشگاه ستاره خلیج فارس بورس اقتصاد جام نیوز نفت ستاره خلیج فارس عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بندرعباس با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری از شخصیتهای برجسته علمی کشور است که توصیه می کنم جوانان کتاب های این شخصیت ارزشمند را مطالعه کنند. 

وی با تبیین جایگاه والای معلمان در جامعه افزود: معلم بایستی در تراز انقلاب اسلامی باشد، معلمان نقش اول تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش هستند بنابراین بایستی این معلمان در تراز انقلاب قرار گیرند و رسالت مهم خود را به خوبی انجام دهند.

 امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر نیز گفت : کارگران در عرصه‌های مختلف این کشور خدمت کرده‌اند و در دوران جنگ تحمیلی نیز جامعه کارگری با تقدیم بالغ بر 14 هزار شهید گلگون کفن، نقش خود را به خوبی در 8 سال دفاع مقدس ایفا کرد. 

وی با تاکید بر اینکه کارگران مجاهدان حوزه اقتصادی کشور هستند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نام نهاده‌اند بایستی با تکیه بر این شعار نقش محوری کارگران را دید و از این نفش برای افزایش تولید و فعالیت بیشتر بهره برد. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: روز ملی خلیج فارس روز خروج بندرعباس و جزایر قشم و هرمز از چنگال کشور استعمارگر پرتغال است. 

وی با اشاره به جایگاه ویژه خلیج فارس در امنیت ملی افزود: با همت شاه عباس صفوی و امام قلی خان پس از سیطره 150 ساله پرتغالی ها، این شهرهای مهم از سیطره استعمار خارج شد و بر همین مبنا و با توجه به ارزشمندی بالای خلیج فارس، دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است