Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۷  مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس مجلس و هیأت رئیسه برای سفر به مناطق مختلفی از کشور در تذکر شفاهی خود گفت: بازتاب این سفرها مثبت است اما درخواست می‌کنم کمیته‌ای نیز برای پیگیری نتیجه این سفرها و رفع مشکلاتی که به مجلس منتقل شده است، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: ما در استان خراسان با کمبود شدید نهاده‌های دامی مواجه هستیم چرا که توزیع آنها ناعادلانه و مبتنی بر رانت است به همین دلیل کشاورزان به شدت تحت فشار هستند.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: وضعیت بودجه، راه در مناطق روستایی حوزه انتخابیه‌ام بسیار وخیم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: تأسیسات ورزشی  و سالن‌های نیمه‌کاره از مشکلات حوزه انتخابیه‌ام است کما اینکه استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری تربت حیدریه و سالن‌های ورزشی مناطق روستایی نیمه کاره رها شده و فکر می‌کنم وزارت ورزش و جوانان ما را به خداوند متعال سپرده است.

رحیمی جهان آبادی یادآور شد: مناطق حوزه انتخابیه‌ام کوهستانی و سردسیر است و این در حالی است که مردم در تأمین گاز مایع با مشکلات جدی مواجه هستند گرچه از وزیر نفت برای گازرسانی گسترده در مناطق روستایی تشکر می‌کنم اما هنوزدر مناطقی از حوزه‌ انتخابیه‌ام که گازرسانی نشده یا افتتاح نشده است با کمبود شدید مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان تأکید کرد: در مجلس باید بحران‌های عمده کشور را شناسایی کنیم چرا که چند ابرچالش مهم همچون مسئله معیشت، کنترل قیمت‌ها، وضعیت بازار ارز و خودرو و بیماری کرونا وجود دارد و وقت صحن مجلس باید به صورت یک یا دو هفته به بررسی این موضوع اختصاص داده شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس نماینده انتخابیه ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود