Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@05:41:56 GMT

گلایه محرمی بابت بی اعتنایی پروین

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۵۱۰۱

گلایه محرمی بابت بی اعتنایی پروین

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از پاسخگو نبودن پروین گلایه‌مند است.

به گزارش شریان نیوز،مجتبی محرمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره  پرداخت مطالبات مالی برانکو اظهار کرد: مدیران پرسپولیس امروز و فردا می‌کنند و زمانی که دلار ۳ هزار تومان بود پول برانکو را ندادند و اکنون پرداخت مطالبات این مربی  با دلار ۳۲ هزار تومانی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اختلاف بین پیروانی، میناوند و علی کریمی اظهار کرد: پیروانی، میناوند و کریمی حق دارند که درباره مسائل باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کنند. همچنین از پروین، شیرینی و پنجعلی گلایه دارم که جوابگوی من نیستند و هر دفعه  عذر و بهانه‌ای می‌آورند تا صحبت نکنند.  

محرمی درباره طلبش از شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: من احتیاجی به پول ندارم و فقط می‌خواهم به مشکلات سایر پیشکسوتان پرسپولیس  رسیدگی کنند.  

محرمی درباره اینکه خلیل زاده و بشار رسن از لیگ قطر پیشنهاد خوبی دریافت کردند، گفت: بله، خلیل زاده و رسن بازیکنان حرفه‌ای هستند و آن‌ها باید هزینه‌های خود را تامین کنند و وضعیتشان باید زودتر مشخص شود. در دورانی که ما بازی می‌کردیم پولی وجود نداشت، اما اکنون مبالغ نجومی رد و بدل می‌شود.  

او درباره  فسخ قرارداد بازیکنان بیان کرد: من اطلاعی از نحوه قرارداد بازیکنان ندارم، اما تا جایی که اطلاع دارم بازیکن در صورتی که مقداری از مبلغ قراردادش را دریافت نکند به راحتی می‌تواند قراردادش را  به صورت یک طرفه فسخ کند. 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد