Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:34:52 GMT

بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۵۳۱۸

بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با پاسداشت هفته نیروی انتظامی ، شعار" با هم برای امنیت و سلامت"  را نماد هوشمندی و روزآمدی این نیروی مقتدر در ایفای مأموریت های راهبردی برای تضمین " امنیت " و "سلامت " جامعه اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در بخشی از این بیانیه آمده است :خدای بزرگ را شاکریم آحاد نیروهای مسلح کشور از جمله نیروی پرافتخار انتظامی با بهره‌مندی از عنصر هوشیاری، هوشمندی، درک مقتضیات و الزامات مأموریتی در هر زمان و مکان و آمادگی‌های همه‌جانبه در تعامل و هم افزایی برخاسته از روح وحدت و برادری با سایر نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی توانسته است در میدان پاسداری از نظم ، امنیت و آرامش عمومی، مجاهدانه و فداکارانه ،حماسه های بزرگ و ماندگاری را خلق و موجبات خرسندی مردم شریف و رشید ایران عزیز را فراهم آورد.

این بیانیه می افزاید:  نقش آفرینی های سترگ و قاطعانه نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان ،هنجار شکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی که جایگاه تأثیرگذار و محوری این نیرو در ارتقای نظم اجتماعی ،امنیت واحساس امنیت در پهنه میهن اسلامی را ترسیم کرده است، بیانگر این حقیقت است که ناجا با تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های معنوی ، انسانی و سازمانی خود در صحنه خدمتگزاری به ایران و ایرانی جلوه گری های معنادار و الهام بخش داشته است .

این بیانیه در پایان با تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و تبریک این هفته به آحاد فرماندهان و کارکنان مومن، انقلابی،شجاع  و فداکار  این نیرو ؛ مطالبات مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) را نقشه راه ناجا در پیگیری اهداف ، راهبردها ، سیاست‌ها و برنامه‌های خود در توانمند سازی بیشتر ارکان و منظومه سازمانی نیروی انتظامی برای ورود به ماموریت های خطیر فراروی با رویکرد تحول و "هوشمندسازی پلیس" آورده است :بی‌شک حرفه ای گرایی و تقویت مهارت های علمی و تخصصی به عنوان دستور کار جاری این نیرو خواهد توانست ظرفیت‌های نیروی انتظامی را در هماهنگی ، هم‌افزایی و هم راستایی با سایر نیروهای مسلح بویژه بسیج مستضعفین و نیز  بهره مندی از پشتوانه حمایت و رضایت مردمی برای تحقق شعار محوری "با هم برای امنیت و سلامت " ،تقویت و مدافعان امنیت و مدافعان سلامت کشور را در شرایط و موقعیت حساس امروز که عزم ملی برای مقابله با بیماری منحوس کرونا پدیدار شده است یاری بخشد و این نیروی خدوم  را در میدان‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل تردد ها وسفرها و مبارزه قاطع با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی و درمانی بیش از پیش موفق سازد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی پلیس سپاه پاسداران اخبار نظامی پلیس سپاه پاسداران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است

 سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از واحد‌های تکاوری عمار یگان ویژه پاسداران  اظهار کرد: ساختار عملیاتی یگان‌های تکاوری با دیگر واحد‌های نظامی و انتظامی کشور متفاوت است و با فراگیری آموزش‌های رزمی می‌توانند مأموریت‌های مهمی در منطقه کویر انجام داده و نقش بسزایی در مقابله با جرایم مختلف داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی بالای یگان‌های تکاوری در اجرای مأموریت‌های محوله، افزود: اقدامات مثبتی در راستای افزایش قدرت تحرک و آمادگی عملیاتی یگان‌های تکاوری سراسر کشور انجام شده و این امر مهم با همت فراتر از گذشته در دستور کار قرار دارد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای احساس آرامش خاطر و برگ زرینی در تأمین امنیت مناطق کویری هستند و با انجام مأموریت‌های تأثیرگذار در شرایط خاص همواره رشادت آفرینی می‌کنند و باعث افتخار یگان‌های ویژه فراجا هستند.

سردار عظیمی با بیان اینکه مهم‌ترین مأموریت یگان‌های تکاوری، تأمین امنیت پایدار مناطق کویری است، یادآور شد: اقداماتی نظیر گشت‌های پروازی و استفاده از ریز پرنده‌ها برای اشرافیت بیشتر، گشت‌های خودرویی و موتوری مداوم، می‌تواند امنیت را برای ساکنان، مسافران و گردشگران فراهم کند و منطقه را برای جولان قاچاقچیان ناامن سازد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی و کارکنان واحد‌های تکاوری عماریگان ویژه پاسداران استان سیستان وبلوچستان، خاطر نشان کرد: فراهم آوری تجهیزات به روز و مورد نیاز، تأمین نیروی انسانی، برطرف کردن مشکلات و معضلات پیش رو در این یگان مهم بسیار حائز اهمیت است که با برنامه ریزی‌های انجام شده و تدابیر سازمانی به زودی اهداف مورد نظر یگان‌های ویژه فراجا محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست