Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:05:57 GMT

تولید خودروی برقی لوتوس با موتور ۲۰۰۰ اسب بخاری

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۵۳۷۹

تولید خودروی برقی لوتوس با موتور ۲۰۰۰ اسب بخاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این خودروی تمام برقی به علت توان بالا و قابلیت حضور در مسابقات ورزشی مورد توجه قرار گرفته است.

تزریق ۵۰۰ اسب بخار به هر یک از چرخ‌های این خودرو برای حرکت قابلیتی است که در کمتر خودروی برقی وجود دارد. معمولاً موتور خودروهای مشابه برقی حداکثر بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است اطلاعات فنی بیشتر در مورد این خودرو در زمان عرضه اعلام شود.

فعلاً تنها نمونه مفهومی این خودرو تولید شده و گفته می‌شود شرکت لوتوس قصد دارد حداکثر ۵۰ خودرو از این دست را تولید و روانه بازار کند. شرکت خودروسازی لوتوس که در سال ۱۹۴۸ تأسیس شده، به علت تولید خودروهای مسابقه‌ای و ورزشی سبک شهرت دارد و تا به حال با تیم خود هفت بار برنده جام قهرمانی مسابقات فرمول وان شده است.

کد خبر 5050214

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی برقی باتری لیتیومی صنعت خودروسازی ویروس کرونا تحقیقات علمی گوشی هوشمند فناوری فضایی تولید دانش بنیان شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری واکسن کرونا گوگل ایرانسل نوآوری استارت آپ زیست فناوری صنعت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما آقای مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

کد خبر 849480 برچسب‌ها سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • هونگچی EQM5 برقی بی ام کارز + مشخصات، عکس و قیمت Hongqi EQM5
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد