Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور ظهر امروز در بازدیده سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، در جمع خبرنگاران بر حل مشکلات بخش تولیدات کشاورزی تأکید کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات این حوزه از مهم‌ترین اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی شهرستان شادگان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم وظیفه مسئولان است، افزود: کشاورزان و تولیدکنندگان از جمله اقشار زحمتکش و کم‌توقع هر منطقه‌ای هستند که خدمت به آنها دارای اجر بسیار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه گفت: به همین منظور در این شهرستان باید جهاد کشاورزی، مراکز خدمات کشاورزی دهستان‌ها و بخش‌ها به طور مداوم بازدیدهایی را از سطح مزارع، دامداری‌ها و باغات کشاورزان انجام دهند و مشکلاتی که کشاورزان با آن مواجه هستند، نسبت به رفع سریع آنها اقدام کنند.

صبری پور تأکید کرد: همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای حمایت از کشاورزان، اجرای طرح‌های کشاورزی و رسیدگی به مشکلات و همچنین استفاده از ظرفیت‌های منطقه باشد.

وی در پایان گفت: رسیدگی به مشکلات و معضلات کشاورزان این شهرستان ضروری بوده و مسئولان ذی‌ربط باید در این زمینه تلاش مضاعف کنند.

کد خبر 5050624

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان کشاورزی خوزستان شادگان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان اربعین حسینی شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، محمد هادی‌زاده اظهار داشت: برای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 51 مورد تغییرکاربری غیرمجاز قلع و قمع شدند.

وی افزود: این موارد به مساحت 17 هزار و 20 مترمربع در اراضی کشاورزی روستا‌های تازه‌آباد و فرامده از توابع بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه این تغییرکاربری بصورت تفکیک، شن ریزی، دیوارکشی و بنای نیمه کاره بود، تصریح کرد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، این احکام با همکاری و هماهنگی مؤثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجرا شد.

هادی‌زاده  با بیان اینکه هرگونه فعالیت مغایر با عملیات کشاورزی، زراعی و باغی، ایجاد بنا و سایر اقدامات به تشخیص جهاد کشاورزی است، گفت: در صورت مشاهده تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی از طریق سامانه 131 اطلاع رسانی کنند.

وی از مردم خواست با خودداری از خرید زمین هایی که با تغییر کاربری و به صورت غیرمجاز خارج از محدوده شهری تصرف شدند و با مراجعه به جهاد کشاورزی نسبت به نوع کاربری زمین مورد نظر قبل از هرگونه ساخت و ساز، از مشکلات حقوقی و قضایی آینده جلوگیری کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد