Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالطیف گورانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حادثه رخ داده در یکی از کارخانجات پودر ماهی در سوزا قشم بیان داشت: متاسفانه حدود دو ساعت گذشته پیش از ظهر یکشنبه چهار نفر از کارگران یکی از شرکت‌های پودر ماهی در سوزا به علت خفگی جان خود را از دست دادند.

وی عنوان کرد: پس از چند روز تعطیلی یکی از کارگران برای تمیز کردن یکی از دیگ‌های تولید پودر ماهی اقدام می‌کند که به علت گاز تولید شده در دیگ دچار خفگی می‌شود سه کارگر دیگر هم که سعی می‌کنند کارگر اولی را نجات دهند بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گورانی خاطرنشان کرد: در این حادثه چهار نفر در محل کارخانه فوت می‌کنند و یک نفر هم فعلاً در بیمارستان قشم بستری و تحت درمان است.

وی اظهارداشت: متاسفانه در سال ۸۴ هم این حادثه رخ داد و چند کارگر کارخانه پودر ماهی بر اثر گاز ناشی از دیگ تولید پودر ماهی جان خود را از دست داده بودند.

کد خبر 5050634

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قشم اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان اربعین حسینی شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری پودر ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر سه شنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران یک شرکت صنایع چوب ضمن گرامیداشت این ایام اظهار کرد: کارگران در راستای عمل به شعار سال پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه کارگران مهم ترین ارکان توسعه یک جامعه به شمار می روند، افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر کارگری است.

سرهنگ جعفری با اشاره به ۳۲ شهید کارگری شهرستان فومن اضافه کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است لذا می طلبد این از خودگذشتگی ها برای نسل جدید بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا روز جهانی کارگر دارنداما تفاوتی بین نگاه اسلام و مادی گرانه وجود دارد چرا که آنها کارگر را به عنوان یک ابزار می بینند، گفت: در نگاه اسلام به ارزش ها و کرامت انسانی و عمل کارگر نگاه کرده و تاکید دارد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از کارگران باری دیگر بر جهش تولید با مشارکت مردم نه افزایش تولید تاکید کردند، ادامه داد: نقش کارگر در مجموعه رشد کشور غیر قابل انکار ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، امنیت شغلی، بیمه و ایمنی حین کار باید مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد، تصریح کرد: سودمندترین گروه قشر کارگری است چرا که کارگران ستون هر کشوری به شمار می رود بر همین اساس دشمن می خواهد بین این قشر و مسوولان اختلاف به وجود بیاورد.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است لذا مسوولانمان باید برایرفع موانع تولید تلاش بیشتری انجام دهند.

کد خبر 6093667

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند