Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در اطلاعیه‌ای، برنامه‌ریزی این دانشگاه برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در اطلاعیه ای، برنامه ریزی این دانشگاه برای ثبت نام پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه، ثبت نام این دسته از دانشجویان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و آغاز آن از روز سه شنبه، ۲۹ مهر خواهد بود.

ثبت نام از پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) تا یکشنبه، ۴ آبان ادامه می‌یابد و پذیرفته شدگان می‌توانند اطلاعات دقیق‌تر را از طریق ارتباط با شماره تماس ۰۵۱۳۸۰۴۱ به دست آورند.   جزییات برنامه ریزی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برای ثبت نام از پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی در فایل زیر قابل مشاهده است:  اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان سوابق تحصیلی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام رضا سال تحصیلی جدید پذیرش براساس سوابق تحصیلی پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی دانشگاه بین المللی امام رضا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟

به گزارش پارس نیوز، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند. منبع : اقتصاد100


 

دیگر خبرها

  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند