Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: حاضر نیستیم به هیچ قیمتی شرایط زردی که طی یک ماه گذشته با رعایت مردم و زحمت کادر درمانی به دست آمده را از دست بدهیم و با کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌کنیم.

هادی حق‌شناس ظهر امروز در حاشیه جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: اگر آمار بیماران کرونا در استان طی یک ماه گذشته رشد قابل‌توجهی نداشته، به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظر می‌رسد در یک هفته گذشته تعداد بیماران کمی افزایش یافته و این هشداری برای مردم همه شهرستان‌های استان است که اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنند، مجدداً به وضعیت قرمز بازمی‌گردیم.

وی افزود: در جلسه امروز مقرر شد تمامی ادارات، رستوران‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، بانک‌ها، داروخانه‌ها و همه صنوف، به افرادی که از ماسک استفاده نکرده‌اند خدمت ارائه نکنند. کارکنان ادارات دولتی که ماسک نزنند در بخش تخلفات اداری با آنها برخورد خواهد شد و کارکنان بخش‌های خصوصی که ماسک نزنند نیز از سوی اصناف و اداره صمت با آنها برخورد می‌شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: با وجود اینکه حدود ۶۰ درصد دانش آموزان به‌صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند، خوشبختانه مشکلی از نظر کرونا در مدارس نداریم.

حق‌شناس با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد بیماران بستری در استان افراد بالای ۶۰ سال هستند، گفت: از جوان‌ها درخواست می‌کنیم که پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند تا کمتر پدربزرگ و مادربزرگ‌ها یا والدین را در بیمارستان‌ها ببینیم.

وی بیان کرد: تشییع جنازه‌ به شکل عمومی همچنان در استان ممنوع است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مقرر شد مراسم در تالارهای پذیرایی با نصف ظرفیت و با حداکثر زمان ۲ ساعت برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گلستان کروناویروس استاندار گلستان پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست