Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر شنبه ۲۷ مهر ۹۹، با اشاره به شناسایی ۳۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور، گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵۳۰ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۳۷۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۴۷۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون چهار میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۵۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری افزود: استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبر 5050617

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سیما سادات لاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری آمار کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علیرضا زالی اپتومتری واکسن آنفلوانزا دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان بیمه سلامت سازمان نظام پزشکی بیمارستان کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش 19 میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف 5 میلیمتر، طبس 4، بشرویه 3، سربیشه 2ريال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک ، دیهوک 6، معدن پرورده 2، سرند طبس12، پیروک3، خرو11، پیکوه 6، رباط خان طبس 10، اسفندیار 6، عباس آباد میم 3 ، فتح آباد خضری 5، روستای درمیان 10، کلاته گاویج 5، درخش 6 و گزیک 1 میلیمتر، حاجی آباد زیرکون 5 ، آبیز 11، معصوم آباد 5 و مغیلان 2، ارسک 3 ، رقه 2، مود 9، اسفزار 16، حجت آباد 12 ، مختاران 10، میغان 2  و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف تر و  تا فردا در استان فعالیت دارد گفت:  براساس خروجی مدلهای پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارشها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره ای از نقاط طبس، سرایان، قاین ، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 6 درجه سلسیوس خنک ترین و بندان با حداکثر دمای  29درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین 19 و 7 درجه سلسیوس ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه