Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلادر گفتگو با خبرنگارپارسینه در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار جهانی قیمت هر اونس طلا با ۳۱ دلار کاهش نسبت به هفته گذشته در حال حاضر یک هزار و ۹۳۰ دلار است. قیمت هر اونس نقره هم ۲۴ دلار و ۲۷ سنت است. در بازار داخلی هم با توجه به کاهش جزئی نرخ ارز، شاهد تعدیل اندکی در بهای سکه و طلا بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۹ میلیون تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۶ میلیون تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۴۷۳ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۶۲۷ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: در حال حاضر حباب سکه طرح جدید ۲ میلیون تومان است. قطعات کوچکتر سکه هم بالای یک میلیون تومان حباب دارند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت سکه و طلا کشتی آرای پارسی خبر قیمت طلا میلیون تومان عیار با قیمت یک گرم طلای هزار تومان ۱ میلیون سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳


به گزارش تابناک، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۷ هزار تومانی به قیمت ۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با افزایش ۱۸۸ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۷۸۳ تومان

یورو

۴۸ هزار و ۲۷۲ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۸ میلیون و ۱۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۱ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان

نیم سکه

۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۴ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۱۱.۰۷ دلار

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و سکه ادامه دارد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • طلای جهانی ثابت شد
  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد