Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، در رابطه با آلودگی هوا و تاثیر آن بر ابتلا و مرگ میر‌های ویروس کرونا بیان کرد: نتایج بررسی‌های انجام شده در برخی از کلانشهر‌های کشور نشان داده که به ازای هر ۱۰ میکروگرم افرایش غلظت ذرات معلق و کوچکتر از ۲.۵ میکرون تا ۶ درصد، دی اکسید نیتروژن تا ۱۵ درصد و ازن تا ۷ درصد احتمال مرگ بر اثر ویروس کرونا را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به خطر آلودگی هوا در فصل پاییز و همزمانی آن با شیوع کرونا افزود: از مردم می‌خواهیم در روز‌هایی که هوا آلوده‌تر است، تردد کمتری در بیرون از خانه داشته باشند.

لاری ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، افزایش ابتلا، بستری و فوت به علت کووید ۱۹، بهتر است که افراد از تردد بی‌مورد پرهیز کنند و حتما همانند این چند ماه که از شیوع کرونا می‌گذرد، طبق پروتکل‌ها از ماسک استفاده کنند.
بیشتر بخوانید: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران برای مهار کرونا و آلودگی هوابه گفته سخنگوی وزارت بهداشت در صورت عدم اصلاح رفتار‌های پرخطر توسط هر یک از ما وضعیت بیماری در کشور به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از وضع موجود خواهد شد.

وی با درخواست از شهروندان مبنی بر اینکه در خانه ماندن را همچنان به عنوان یک ضرورت اصلی در نظر بگیرند و تا حد امکان از روش‌های مجازی برای دیدار‌های خانوادگی استفاده کنند، هر چند که تا حدی دشوار است. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آلودگی هوا ویروس کرونا آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد ابراهیم پارسانژاد رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران اظهار داشت: وقتی زوجین برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند، در مرحله اول درمان‌های سطحی مربوط به زوجین برای آنها تجویز می‌شود و در صورت لزوم درمان‌های اولیه به سمت درمان‌های پیشرفته سطح ۳ می‌رود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش طبیعی برای تقویت باروری در مردان

وی افزود: بعد از ازدواج درصد بارداری یک زوج در ماه اول ۱۵ درصد، در ۶ ماه اول ۵۰ درصد، در ۸ ماه این میزان به ۸۰ درصد و بعد از یک سال احتمال بارداری برای آنها به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

این فوق تخصص نازایی، با اشاره به اینکه تمامی زوج‌های نابارور می‌توانند در فرایند درمان قرار بگیرند، تاکید کرد: این به معنای این نیست که همه آنها بچه‌دار می‌شوند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که اقدام به درمان ناباروی می‌کنند و از روش‌های کمک‌باروری (IVF) استفاده می‌کنند، صاحب بچه می‌شوند.

وی تاکید کرد: تا سال‌ها پیش اگر زوجی مراجعه می‌کردند که به قول معروف مرد دچار مشکل بود و اسپرم نداشت، به او گفته می شد قابل درمان نیست، اما حالا درمان برای همه افراد نابارور انجام می‌شود، اما این به معنای موفقیت در همه این عمل‌ها نیست.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1229025 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود