Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در فرانسه عنوان کرد: اقدامات مغایر با موازین بین‌المللی آمریکا و تشدید تلاش‌های آن در پیشبرد سیاست‌های یکجانبه گرایانه در شورای امنیت برای تمدید محدودیت‌های ⁧‫تسلیحاتی‬⁩ ⁧‫ایران‬⁩، حاصلی جز ناکامی برای آن کشور دربرنداشت.  به گزاش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه امروز (یکشنبه) در پی پایان محدودیت ۱۰ ساله تسلیحاتی ایران در صفحه توئیتر سفارت ایران در پاریس نوشت: اقدامات بیشمار مغایر با موازین بین‌المللی آمریکا و تشدید تلاش‌های غیرمنطقی و غیرقانونی این کشور در پیشبرد سیاست‌های یکجانبه گرایانه در شورای امنیت برای تمدید محدودیت‌های ⁧‫تسلیحاتی‬⁩ ⁧‫ایران‬⁩، در پرتو نگاه واقع بینانه اکثریت کشور‌های جهان حاصلی جز ناکامی برای آن کشور دربرنداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اقدام آمریکا فرصتی برای بیان مخالفت صریح دیگر باره جهانیان با خودمحوری، انحصارطلبی و نادیده انگاشتن موازین بین‌المللی توسط آن کشور شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس خاطرنشان کرد: ایران همچنان در جهت تقویت صلح، ثبات و امنیت جهانی و با بهره گیری از سازوکار‌های شناخته شده بین‌المللی در راستای صیانت از حقوق مسلم خود، تلاش خواهد کرد.

به گزارش فارس، ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز یکشنبه ۲۷ مهر ماه محدودیت‌های تسلیحاتی ایران به صورت خودکار پایان یافت و آنگونه که حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اعلام کرده بود از یکشنبه می‌توانیم اسلحه‌مان را به هر که خواستیم بفروشیم و از هر که خواستیم اسلحه بخریم.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در همین خصوص در بیانیه‌ای اعلام کرد: از امروز، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند هرگونه سلاح و تجهیزات لازم را، از هر منبعی، بدون محدودیت قانونی و صرفا براساس نیاز‌های دفاعی خود تهیه کند و همچنین می‌تواند بر مبنای سیاست‌های خود تسلیحات دفاعی صادر کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم ایران جمهوری اسلامی ایران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان - نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جا سازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روان گردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6097528

دیگر خبرها

  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو