Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از مجموعه دوم تئاتر «آنسو» در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر به وقت دیگری موکول شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آیین رونمایی از مجموعه دوم تئاتر «آنسو» که قرار بود روز یکشنبه 27 مهر ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شود، با اعلام تمدید تعطیلی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران تا پایان هفته جاری به وقت دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باتوجه به تصمیم جدید ستاد مقابله با کرونای تهران تعطیلی مراکز محل تجمع همچون سینماها، کتابخانه‌ها، سالن‌های نمایش، آموزشگاه‌های هنری برای یک هفته دیگر تمدید شده است.

مجموعه دوم تئاتر «آنسو» از نشر «نیماژ» متشکل از چند نمایشنامه خارجی قرار بود ساعت 17 روز یکشنبه 27 مهر ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر رونمایی شود.

«کاسپار» نوشته پیترهانتکه با ترجمه سودابه فضائلی، «پیرمرد کوتوله مضحک » اثر تادئوش کانتور با ترجمه صدرالدین زاهد، «عچق» به نویسندگی موری شیسکال با ترجمه شهرام زرگر، «حمام» اثر مایاکوفسکی با ترجمه مرضیه موسوی، «آزادی تازه و دو نمایشنامه دیگر» نوشته ویتکیه ویچ با ترجمه علی شمس عنوان نمایشنامه‌هایی هستند که در مجموعه دوم تئاتر«آنسو» منتشر شده‌اند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تئاتر کرونا مجموعه تئاتر شهر هنرهای نمایشی مجموعه تئاتر آنسو مجموعه تئاتر شهر مجموعه دوم تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی