Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: گفتید کاری می‌کنم که مردم یارانه نگیرند، اما امروز گرفتن و نگرفتن یارانه‌ای که کمتر از ۲ دلار ارزش دارد، دردی را دوا نمی‌کند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: هفته ناجا را بر جان برکفان این نیرو را تبریک عرض می‌کنم و باید برای حراست از جان و مال مردم دست این عزیزان را بوسید و به آن‌ها افتخار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین خاطرنشان کرد: نمایندگان ملت؛ در شرایط کنونی به دلیل تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا، معیشت مردم دچار سختی و مشکل شده است و ازسویی بی تدبیری دولت در نهایت رهاکردن بازار مسکن، ارز خودرو، طلا، سکه و مایحتاج روزانه فشار مضاعفی را بر مردم وارد کرده است.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به رئیس جمهوری، افزود: آقای روحانی! بی‌تدبیری دولت مردم را به خاک سیاه نشانده است؛ ارز بالای ۳۰ هزار تومان، مسکن دست نایافتنی، افزایش زندانیان و پرونده‌های اجرای مهریه، کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق، کوچک شدن سفره مردم و پرکشیدن گوشت و مرغ و لبنیات از سفره مردم حاصل این بی تدبیری‌ها است.

حسینی کیا تصریح کرد آقای رئیس‌جمهور! کاش به جای اعتماد به آمریکا و تضمین دانستن امضای «کری»، به جوانان کشور اعتماد می‌کردید، هنوز هم چشم به خارج از کشور دارید و تاریخ را تحریف می‌کنید.

وی تاکید کرد: آقای رئیس‌جمهور! بدانید امام مجتبی (ع) اول جنگید، بعد به دلیل عدم همراهی و از هم پاشیدگی لشکر و فتنه، فتنه‌گران ناچار به صلح شد، نه اینکه خواست عمومی مردم باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس افزود: آیندگان قضاوت خواهند کرد و بی‌تدبیری و ناتوانی شما در اداره دولت را به حساب نظام نخواهند گذاشت.

حسینی کیا مطرح کرد: آقای روحانی! بعید می‌دانم بدانید که کارگران، کشاورزان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و مردم عادی چگونه زندگی می‌کنند؛ با مشقت و سختی شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند.

وی با اشاره به مشکلات آموزشی در شرایط کرونا، تاکید کرد: امروز در شرایط کرونایی خانواده‌های ما ناتوان از تهیه گوشی و تبلت برای فرزندانشان هستند، که یا از تحصیل باز می‌مانند و یا دچار افت تحصیلی می‌شوند.

این نماینده مجلس افزود: آقای رئیس جمهور! این همان رونق اقتصادی بود که شما وعده داد بودید؟ گفتید کاری می‌کنم که مردم یارانه نگیرند، اما امروز گرفتن و نگرفتن یارانه‌ای که کمتر از ۲ دلار ارزش دارد، دردی را دوا نمی‌کند؛ وعده تان محقق شد؟!

حسینی کیا خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: گفتید کاری می‌کنم که هم سانتریفیوز‌ها بچرخد، هم زندگی مردم. الان هر دو نمی‌چرخد. از وضعیت بی‌جان صنعت و کسب و کار حتما بی خبرید و الا اگر خبر داشتید برای مبارزه جدی با قاچاق کالا و شوریدن بر سلطان‌های عدیده، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردید.

وی گفت: آیا از وضعیت کشاورزان اطلاع دارید که قیمت کود و سم و بذر و هزینه‌های آن چقدر افزایش یافته است؟ حاضر نشدید متناسب باقیمت واردات قیمت گندم را محاسبه و به کشاورزان پرداخت کنید؛ وعده خدا نزدیک است که بساط ناکارآمدان برچیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام حسینی کیا مجلس شورای اسلامی بحران اقتصادی رئیس جمهور حسینی کیا بی تدبیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای کنترل نوسانات ارزی بحث‌هایی در کمیسیون‌های مجلس مطرح شد که در این رابطه دولت مجموعه کارهای مدنظر را در اختیار خانه ملت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز چهارشنبه - دوازدهم اردیبهشت- در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

ادامه دارد..

کد خبر 749672

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است