Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جمالیان ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: آیا واقعاً یک رستوران با ۲۰ کارگر تعطیل بماند بهتر است یا با فوت ۱۰ نفر از این کارگران و عزادار شدن خانواده‌های آن مواجه شویم.

وی افزود: آمارها در مورد ناقلین سالم در کشور به بیش از ۳۰ درصد می‌رسد یعنی بحران بسیار جدی و خطرناک‌تر شده است و در هیچ زمانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به این آمار نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: تنها راه نجات از کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

جمالیان افزود: تاکنون آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان در سنین بالای ۶۵ سال بوده است و با شلوغ شدن مراکز درمانی سن فوتی‌ها به بالای ۴۰ سال خواهد رسید.

وی تاکید کرد: اگر میزان پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمانی به این منوال ادامه پیدا کند، آمار فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ افزایش و میانگین سنی ۱۵ الی ۲۰ سال پایین می‌آید و این حقیقتی است که به عنوان متولی حوزه سلامت باید بازگو می‌کردم.

تراژدی برگزاری مراسم عروسی در تالارها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حال حاضر با تراژدی برگزاری مراسم عروسی در تالارها مواجه هستیم به طوری که از فردا تمامی تالارها مراسم عروسی را برگزار می‌کنند اگر به آنها مراجعه شود در پاسخ خواهند گفت امکان کنسل کردن این مراسم را ندارند چون پیش پرداخت‌ها هنوز به آنها بازگردانده نشده است و این مساله چیزی جز چند برابر شدن آمار فوتی‌ها را به دنبال ندارد.

به گفته جمالیان بحران کنونی در مواجهه با کرونا یک بحران ملی است و باید همه دست به دست هم بدهند تا این ویروس ریشه کن شود و دانشگاه علوم‌پزشکی به تنهایی هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

وی عنوان کرد: اگر زمانی در بحث ویروس کرونا در استان مرکزی موفقیتی حاصل شد نتیجه همدلی و مشارکت همه بود و اگر امروز وضعیت استان بحرانی است، اکثراً چشمان خود را به روی این واقعیت بستند و نظاره گر هستند.

کد خبر 5050697

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اراک قربانیان کرونا ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان شهرکرد اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز چهارشنبه گزارش کرد رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته چهار کشتار مرتکب شده که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از وبگاه خبری النشره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ زخمی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مناطق مختلف غزه را هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن زیرساخت‌ها، مراکز خدماتی و آموزشی و محله‌های مسکونی تخریب شده‌اند که طبق اعلام سازمان ملل بازسازی غزه بیش از ۱۰ سال زمان می‌برد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود هشدارهای بین‌المللی تهدید کرده حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه را عملیاتی می‌کند جایی که هزاران آواره فلسطینی ضمن فرار از جنگ به آن پناه برده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟