Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:12:52 GMT

خان طومان نماد حماسه سازی مردان بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۶۸۴۸

خان طومان نماد حماسه سازی مردان بزرگ

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تماس تلفنی برنامه زنده زائر با بیان اینکه پیکر نورانی شهدای مدافع حرم روح نشاط، طراوت و جهاد را در جامعه منتشر کرده است، گفت: خان طومان نامی است که با مازندران کاملاً عجین شده است و در حافظه مردم دیار مازندران این نام نشان دهنده حماسه سازی مردم بزرگ و شرافتمندی است که برای دفاع از حریم اهل بیت و نجات جان ملت مسلمان سوریه از توطئه تکفیری تروریستی از این دیار هجرت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آسمان پرافتخار شهیدان این سرزمین با ستار‌های درخشان خان طومان دوباره درخشیده است، افزود: شهادت شهدای خان طومان اوج افتخار ملت عزیز ایران و خانواده‌های عزیز شهیدان بود.

بیشتر بخوانید

پایان غربت ۵ ساله مدافعان حرم / ۴ شهید مازندرانی ‌خانطومان به زادگاهشان باز می‌گردند+فیلم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فضای جامعه ایران اسلامی این روز‌ها با عطر معطر شهدای مدافع حرم، معطر شده است، گفت: نسیم رحمتی که از پیکر مطهر شهدای خان طومان رسیده است رایحه دل‌انگیز شهادت را در جامعه جاری کرده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم خان طومان برای حفظ امنیت ملی و آرامش مردم ترک دیار کردند، ادامه داد: این شهدا جهاد را برگزیدند و در همان سرزمین به شهادت رسیدند و قریب به پنج سال با بازگشت پیکر مطهر این عزیزان چشم همه ما بویژه خانواده‌های عزیز شهدای والامقام به نورشان روشن شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای مدافع حرم خان طومان افتخار دیگری برای ایران اسلامی آفریدند، افزود: از مردم با غیرت، با شرف، مؤمن و انقلابی مازندران که در این ایام کرونایی با رعایت همه ملاحظات بهداشتی شهیدان را تنها نگذاشتند و غیرتمندانه و با عشق زیر تابوت این عزیزان را گرفتند و تا عرش الهی با شکوه بدرقه کردند، قدردانی می‌کنم.

سرلشکر سلامی شهیدان مدافع حرم را استوانه‌های مستحکم عزت، سرافرازی و سربلندی کشور دانست و گفت: آنچه که امروز در این سرزمین به نام عزت، امنیت، آرامش، پیشرفت، رفاه و سربلندی وجود دارد همه مدیون پیکر‌های پاک شهدا و رشادت و جوانمردی دلیرمردانی است که به همه آرزو‌های دنیایی خود پشت پا زدند و از تعلقات گذشتند و راه نورانی جهاد را که سعادت مسلمانان در آن نهفته است، انتخاب کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تا زمانی که قافله شهیدان جریان دارد، و تا زمانی که مردانی وجود دارند که به فرمان نایب امام زمانشان صحنه‌های نبرد را از وجود خود پر می‌کنند وسینه‌های ستبرشان را در مقابل تیر‌های بلا قرار می‌دهند به این ملت و به این مملکت هیچ آسیبی نخواهد رسید.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای خان طومان مدافعان حرم مازندران شهدای مدافع حرم فرمانده کل سپاه پاسداران شهدای مدافع حرم خان طومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی