Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «جواد ناصریان» در نامه‌ای به استاندار تهران و روسای سازمان‌های تابعه وزارت کشور با تاکید بر ابلاغیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور، رعایت دستورالعمل «الزامات سلامت محیط کار و کار در محیط اداری»، اعمال مجازات به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مقررات استفاده از ماسک در اماکن دولتی و اجرایی تهران، در راستای اعمال مصوبات چهلمین نشست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استاندار تهران خواست تا ترتیبی اتخاذ کند که ضمن رعایت الزامات این بخشنامه، تدابیر لازم برای پایبندی کارکنان به ضوابط ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بخشنامه ها، شیوه‌نامه‌ها و  دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بهبود شاخص‌های سلامت محیط کار و کار در محیط اداری و تأمین سلامت کارکنان و ارباب رجوع اعمال شود.

براساس دستورالعمل «الزامات سلامت محیط کار و کار در محیط اداری»، اعمال مجازات به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی و مقررات استفاده از ماسک در اماکن دولتی و اجرایی تهران؛ مسئولان ادارات و ماموران حراست نگهبانی ها و مسئولان کنترل ورود و خروج در دستگاه‌های حکومتی و عمومی غیردولتی موظف هستند از ورود مراجعان و کارکنانی که از ماسک بهداشتی استفاده نمی‌کنند، جلوگیری کنند.

همچنین بر اساس این دستورالعمل، عموم مراجعه کنندگان می توانند ناظران بهداشتی را نسبت به اعلام شکایت از عدم رعایت مقررات بهداشتی با ارزیابی خود از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط ابلاغی دستگاه‌های حکومتی و عمومی غیردولتی مطلع کنند.

در این دستورالعمل تصریح شده است که در صورتی که بازرسان بهداشتی و مسئولان ذی‌ربط با توجه به گزارشها و ارزیابی‌های دریافتی از مردم و بازرسی های نوبه ای و سرزده بی مبالاتی کارکنان مسئول ورود و خروج به ادارات ( حراست، نگهبانی و نظایر آن) را گزارش کنند، مجازات مقرر در مصوبه جلسه سی و سوم ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ  ۲۵ مردادماه (موضوع بخشنامه مورخ ۵شهریور ماه سازمان اداری و استخدامی) درمورد خاطیان اعمال خواهد شد.

دستورالعمل «الزامات سلامت محیط کار و کار در محیط اداری» اشاره دارد، در صورتی که بازرسان بهداشتی یا حراست ها با توجه به گزارش‌ها و ارزیابی‌های دریافتی از مردم و بازرسی های نوبه ای و سرزده، بی مبالاتی مدیران واحدهای اداری را در رعایت ضوابط ابلاغی و پروتکل‌های بهداشتی گزارش کنند، پرونده خاطیان به هیات رسیدگی به تخلفات اداری منعکس خواهد شد.

برچسب‌ها ستاد ملی وزارت کشور سازمان امور اداری و استخدامی کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد ملی وزارت کشور سازمان امور اداری و استخدامی کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی وزارت کشور سازمان امور اداری و استخدامی کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور شیوه نامه ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید