Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از آماده‌سازی 650 کیلومتر لوله طرح گوره - جاسک خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، تورج دهقانی در بازدید سه روزه از نزدیک در جریان پیشرفت کار همه گستره‌ها و بخش‌های مختلف طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک قرار گرفت و گفت: این طرح پیشرفت 60 درصدی دارد بنابراین تمرکز ما بیشتر روی بخش‌هایی است که عملیات اجرایی در آنها با دشواری‌های بسیاری روبه‌روست و نیازمند توجه بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم‌اکنون حدود 650 کیلومتر لوله به کارگاه ارسال شده و لازم است شرکت‌های لوله‌سازی در زمینه ساخت و ارسال به‌موقع لوله‌ها تلاش مضاعفی داشته باشند تا بتوانند کل لوله مورد نیاز طرح را تا سه ماه آینده بسازند و به کارگاه ارسال کنند. در تلمبه‌خانه‌های شماره 2 و 4 که از بخش‌های مهم در فاز نخست طرح است و از این حیث دارای اولویت هستند، به تأمین اقلام مورد نیاز و کسری‌ها توجه بیشتری شده است. تحویل پمپ‌های اصلی و مورد نیاز برای راه‌اندازی این مرحله نیز اوایل آذرماه از سوی سازندگان داخلی برنامه‌ریزی شده، همچنین در بخش مخازن ذخیره‌سازی پایانه جاسک، بخش‌هایی از ورق‌ها ساخته شده و از حدود یک ماه پیش نیز عملیات جوشکاری مخازن آغاز شده است.
وی همچنین به پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی همواره سعی بر این بوده است که با نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هم به سلامت همکاران توجه شود و هم اینکه پیشرفت طرح تا جای ممکن کمترین تأثیرپذیری را از این شرایط داشته باشد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت اظهار کرد: با پیش‌بینی شرایط آب و هوایی و نزدیک شدن به فصل بارندگی، همه ارکان طرح تمام تلاش و همت خود را به کارگرفته‌اند تا کار را با سرعتی جلو ببرند که طبق برنامه زمانبندی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی

تحلیل‌های مستقل نشان داد که جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که سال گذشته رونمایی شد و توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد.

به گزارش ایسنا، سری پورا ۷۰ (Pura ۷۰) که هفته گذشته توسط هواوی معرفی شد، مجهز به پردازنده Kirin ۹۰۱۰ است که در بررسی این دستگاه توسط شرکت مشاوره تِک اینسایتس، مشاهده شد. این یک نسخه جدیدتر از محصول Kirin ۹۰۰۰s است که توسط شرکت تراشه سازی SMIC برای گوشی «میت ۶۰ پرو» ساخته شد و باعث نگرانی مقامات آمریکایی شد که از نظر آنها، تراشه هفت نانومتری، فراتر از توانمندیهای چین است.

هواوی از زمان معرفی مدل «میت» در اوت سال گذشته، حیات دوباره را تجربه کرده و سوار بر موج ستایش از توانایی این شرکت برای تحقق نیمه رسانای پیشرفته با وجود تشدید محدودیتهای صادرات فناوری آمریکا شده است.

طبق آمار بازار که توسط تحلیلگران جفریز بررسی شده است، سری پورا ۷۰، در مدت دو روز از آغاز عرضه، به فروش رسید. مقامات آمریکایی اکنون سرگرم ارزیابی تحریم‌های بیشتر برای مهار این شرکت و بلندپروازیهای چین در عرصه ساخت نیمه رساناها هستند.

شرکت تِک اینسایتس اعلام کرد کاملا مطمئن است مدل پورا، حاوی پردازنده Kirin ۹۰۱۰ هواوی است که با فناوری پیشرفته تر از فرآیند تولید هفت نانومتری مرسوم شرکت SMIC تولید شده است.

لاین «پورا» که سابق بر این به عنوان «سری پی» شناخته می شد، معمولا به دلیل قابلیتهای قدرتمند دوربین، پرفروش بوده اند. فراهم کردن یک گزینه جدید برای کاربران چینی، فشار بیشتری بر فروش آیفون می آورد که تا سپتامبر، خبری از مدل جدید آن نیست. بانک جفریز اعلام کرد هواوی احتمالا سهم بازار بیشتری را در آستانه جشنواره فروش ۱۸ ژوئن، کسب خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کار مصرف کننده است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد. این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.