Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسم غلط تیراندازی در عروسی اگر چه برای شادمانی انجام می‌شود، اما می‌تواند مرگ و یا جراحت افرادی را در پی داشته باشد و جشن ازدواج را به عزا تبدیل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، اصلا گمان نمی کرد این اتفاق رخ دهد و زندگی اش را از این رو به آن رو کند، در حالیکه سرش را در میان دستانش گرفته بود و از یادآوری خاطراتش زجر می کشید گفت: عروسی رفته بودیم، همه بچه های محل جمع شده بودند و نفری 10 هزار تومان و یا بیشتر، کمک می کردند تا بتوانیم برای جشن آخر شب گروه ارکستر بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از آنکه مراسم به انتهای خود نزدیک شد، گروه ارکستر هم آمدند و جشن و پایکوبی به راه بود، در این میان چند نفری که تا آن لحظه نمی شناختم خوشحالی خودشان را با تیراندازی نشان دادند و همین اقدام من را مشتاق کرد به کنارشان بروم و درخواست کنم تفنگ را به من بدهند تا با تیراندازی هیجان بیشتری را تجربه کنم.

این مددجوی زندانی تصریح کرد: در ابتدا آن ها مسخره ام کردند که تیراندازی بلد نیستی و تفنگ به تو نمی دهیم، اما سرانجام راضی شدند یک تیر شلیک کنم، خیلی خوشحال بودم و احساس غرور می کردم.

وی گفت: تفنگ را برداشتم و یکی از آن ها یک گلوله داد تا شلیک کنم، تا آن لحظه اصلا طریقه کار با اسلحه را ندیده بودم و نمی دانستم چگونه باید با آن کار کنم.

این مددجو ادامه داد: به سختی تیر را داخل اسلحه قرار دادم و در حالی که می خواستم تفنگ را بالا ببرم، ناگهان تفنگ خود به خود عمل کرد و در کسری از ثانیه دنیا جلوی چشمانم سیاه شد و گلوله به سر دوستم برخورد کرد.

وی اظهار کرد: از ترس اسلحه را انداختم و پابه فرار گذاشتم، نمی دانستم کجا می روم، اما فقط می خواستم آنجا نباشم، پس از چند دقیقه به تلفن همراه برادرم زنگ زدم و ماجرا را برایش تعریف کردم.

مددجوی زندانی عنوان کرد: برادرم گفت هرچه سریعتر خودت را به کلانتری معرفی کن، من هم حرفش گوش دادم و خود را به نزدیک ترین کلانتری معرفی کردم.

وی بیان کرد: با قصد و نیت قبلی این کار را انجام ندادم و حتی برادر دوستم که گلوله به سرش برخورد کرده بود در صحنه حضور داشت و دید که این اتفاق به دلیل غفلت لحظه ای من رخ داد.

شاکی 160 میلیون تومان از دیه را بخشید

عبدالحسین سجادی، مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در این زمینه به خبرنگار ما بیان کرد: در این حادثه به دلیل استفاده از تفنگ و تیراندازی، عروسی به عزا تبدیل شد.

وی اظهار کرد: این مددجو که فاقد سابقه کیفری بود و به اتهام قتل شبه عمد به پرداخت دیه و حبس محکوم شد که پس از تحمل دو سال زندان، با گذشت شاکی و کمک ستاد دیه کشور و استان آزاد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کل بدهی 360 میلیون تومان بود که شاکی 160 میلیون تومان آن را بخشید و با دریافت تسهیلات 120 میلیون تومانی بانکی و 80 میلیون تومان کمک بلاعوض ستاد دیه کشور و سیستان و بلوچستان این مددجو از زندان آزاد شد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم

در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات مسترز مادرید، شامگاه سه‌شنبه رافائل نادال قهرمان پنج دوره که آخرین سال دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند مقابل ییری لهچکا مغلوب شد و با این مسابقات وداع کرد. 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • بیماری روانشناختی و فشار خون از عوامل چاقی هستند
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران