Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:30:34 GMT

رونمایی و معرفی نسل جدید پروفیل Upvc

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۷۴۲۱

رونمایی و معرفی نسل جدید پروفیل Upvc

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پروفیل upvc این روز‌ها در صنایع مختلف کاربرد‌های متفاوت فراوانی دارد. ساختار ویژه‌ این محصول، تولید و کارایی و صرفه‌ای که برای تولید کننده و مصرف کننده دارد از جمله دلایلی است که باعث شده توجه بیشتری به پروفیل upvc شود و بیش از پیش تولید شود و مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید توجه داشته باشید پروفیل بسته به کاربرد و نیاز تفاوت‌هایی در ساختار خود دارد و همین تفاوت‌ها هستند که باعث کارایی‌های مختلف این محصول می‌شوند. از جمله پروفیل‌های پرمصرف، پروفیل در و پنجره upvc است. این محصول تحول بزرگی در صنعت در پنجره ایجاد کرده است و توانسته باعث تولید محصولاتی بسیار موفق شود. البته روشن است نتیجه و کیفیت محصول نهایی تا حد زیادی به تولیدکننده محصول نیز ارتباط دارد.

یکی از تولید کنندگان موفق و نام آشنای پروفیل در و پنجره، هافمن است. هافمن توانسته به پشتوانه‌ سال‌ها تلاش و تجربه‌ خود به یکی از پرچمداران این صنعت تبدیل شود و کیفیت محصول نهایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود بسیار مناسب است.

ویژگی‌های در و پنجره upvc با کیفیت

همانطور که پیش از این گفته شد یکی از ویژگی‌های یک در و پنجره باکیفیت استفاده از پروفیل upvc مرغوب است. از جمله ویژگی‌های مناسب عدم تغییر رنگ در گذر زمان و در اثر تابش نور خورشید و قرار گرفتن در مجاورت باران و رطوبت است؛ که باید دارای استاندارد‌های لازم باشد می‌تواند در شرایط آب و هوایی متفاوت کارایی لازم را داشته باشد و در اثر شرایط محیطی و آب و هوایی دچار خرابی و تغییر نمی‌شود.

پروفیل upvc هافمن به دلیل سازگاری خوبی که با شرایط آب و هوایی متفاوت دارد می‌تواند محصولی مناسب برای شهر‌های مختلف باشد. همین خصوصیت محصول است که از محدود شدن استفاده آن در جغرافیایی خاص جلوگیری می‌کند.

در و پنجره upvc مزایای متفاوتی دارد که مخاطبان و خریداران آن از این مزایا لذت می‌برند و به سبب همین مزایا تمایل به خرید چنین محصولی دارند. برای مثال در و پنجره upvc را می‌توان به عنوان عایق سروصدا و گرما و سرما به حساب آورد. این در و پنجره‌ها به دلیلی وجود دو لایه شیشه با ضخامت‌های مختلف و گاز آرگونی که بین شیشه‌ها تزریق می‌شود، لاستیک مناسب و منعطف در و پنجره و پروفیل upvc هم از نفوذ گرما و سرما در فصل‌های مختلف جلوگیری می‌کنند و هم مانع ورود و خروج سرو صدا می‌شوند. از طرفی دیگر این نوع در و پنجره از ورود آلودگی‌های موجود در هوا مثل گرد و غبار، ذرات موجود در هوا و آلودگی‌های ناشی از کارخانه و کارگاه و اتومبیل‌ها و مواردی از این دست تا حد خوبی جلوگیری می‌کند و از این طریق در حفظ سلامت شما نیز تاثیر دارد.

البته لازم است بدانید وزن تمام این مجموعه توسط پروفیل upvc و یراق آلات کنترل و مهار می‌شود و اگر از پروفیل مناسب استفاده نشود در اثر سنگینی پنجره و شیشه‌ها پروفیل upvc شما تغییر شکل می‌دهد و خراب می‌شود.

هافمن تلاش کرده است تا در این سال‌ها با آزمایشات متنوع به ساختاری مناسب برای پروفیل upvc برسد که ساخت در و پنجره مناسب را تا حد مطلوبی آسان کند. همین کیفیت پروفیل به کار رفته در درب و پنجره‌ها باعث می‌شود تا محصول نهایی به دلیل کارایی مطلوب طرفداران زیادی داشته باشد.

چگونه مراقب پروفیل upvc در و پنجره خود باشیم؟

پروفیل‌های upvc هم مثل هر محصول دیگری به نگهداری و مراقبت احتیاج دارند. باید دقت کنید در هنگام نظافت این محصول از ایجاد خط و خش بر روی آن خودداری کنید و با تمیز کننده‌هایی که حلال به حساب می‌آیند پروفیل را تمیز نکنید. استفاده از وایتکس برای نظافت در و پنجره گزینه‌ مناسبی نیست و باید برای تمیز کردن پروفیل upvc باید از تمیز کننده‌ها و شوینده‌هایی همچون آب و صابون استفاده کنید.

به کمک محلول آب و صابون و یک دستمال نرم در و پنجره را تمیز کنید و سپس با یک دستمال مرطوب نرم سطح در و پنجره را کاملا پاک کنید.

پروفیل upvc باکیفیت همچون پروفیل هافمن اگر به خوبی مورد استفاده و مراقبت قرار گیرد تا سال‌ها کیفیت و ظاهر و کارایی خوب خود را حفظ می‌کند و نیازی به تعویض و تعمیر در و پنجره نخواهد بود. همچنین هافمن پروفیل‌های خود را ۲۵ سال گارانتی می‌کند و همین می‌تواند سبب شود تا شما با خیال راحت این محصول را انتخاب و خریداری کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروفیل درب و پنجره تجهیزات ساختمانی در و پنجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ

علی ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به سیاست افزایش جوجه ریزی ها و تولید مرغ، گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین‌المللی راهکار اصلی تنظیم و تثبیت بازار مرغ محسوب می شود.

به گفته او، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار های صادراتی است.

ابراهیمی با بیان اینکه پتانسیل صادرات حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ در سال وجود دارد، افزود: بنابر برنامه ای که وزارت جهاد دنبال می کند، صادرات مرغ موثرترین راهکار برای پایداری تولید و بالانگه داشتن جوجه ریزی محسوب می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: علی رغم آنکه قیمت تمام شده هرکیلو مرغ زنده بالای ۶۵ هزارتومان است، اما در شرایط کنونی مرغداران در فروش هرکیلو مرغ بیش از ۱۰ هزارتومان متضرر هستند.

او با بیان اینکه خرید حمایتی توسط پشتیبانی امور دام راهکار مقطعی تنظیم بازار است، گفت: بنده معتقدم که مرغ های جمع آوری شده توسط پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود که براین اساس بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!