Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:23:08 GMT

مانور بزرگ سلامت در ۲۰ نقطه آبادان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۷۴۶۳

مانور بزرگ سلامت در ۲۰ نقطه آبادان برگزار می‌شود

موسوی از برگزاری مانور بزرگ سلامت آبادان در ۲۰ نقطه شهرستان آبادان خبر داد و گفت: این مانور به منظور هشدار به شهروندان در راستای مبارزه با بیماری کرونا ویروس روز( سه شنبه ۲۹ مهر) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زین‌العابدین موسوی» ظهر امروز (یکشنبه 27 مهر) در نشست کارگروه هماهنگی برگزاری مانور بزرگ سلامت (مبارزه با بیماری کووید 19) در آبادان، با بیان اینکه هدف از اجرای این مانور در راستای هشدار جدی خطر بیماری کرونا به شهروندان است اظهار کرد: این مانور بزرگ روز (سه‌شنبه 29 مهر) از ساعت 9 صبح در شهرهای آبادان اروندکنار و چوئبده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه این مانور در 20 نقطه از مناطق شهرستان برگزار می‌شود افزود: به منظور برگزاری هر چه بهتر مانور سلامت این نقاط در سطح شهرهای آبادان، چوئبده و اروندکنار پیش‌بینی شدند و طی آن به انجام خدمات غربالگری، تب سنجی، توزیع ماسک همراه با آموزش پروتکل های بهداشتی طبق دستورالعمل های ستاد کرونا مشغول می شوند.

 

وی با بیان اینکه کلیه بیلبوردهای اصلی سطح شهرستان آرایش وضعیت قرمز به خود خواهند گرفت تصریح کرد: خودروهای آتش نشان شهرداری و دیگر خودروهای امدادی در این مانور با قدرت شرکت می‌کنند، همچنین در این روز همزمان معابر شهرستان آبادان نیز ضدعفونی و گندزدایی می شود.

 

موسوی هدف اصلی مانور بزرگ سلامت در آبادان را هشدار و تغییر بینش برخی از شهروندانی دانست که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و ادامه داد: در واقع کار اصلی ما از روز بعد این مانور در قالب نظارت بر تمامی دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی آغاز می شود که امیدوار هستیم با هم افزایی تمام بتوانیم از این مرحله سخت نیز خارج شویم.

 

وی با اعلام نقاط بیست گانه در نظر گرفته شده از سوی ستاد مبارزه کرونا شهرستان آبادان برای این مانور گفت: در منطقه امیری احداث چادر در چهار راه امام خمینی (ره) برعهده اداره بنادر و دریانوردی، در منطقه احمد آباد احداث چادر در چهار راه مصلی، برعهده اتاق اصناف، در امیرآباد منطقه دهکده بریم و طویشه احداث چادر کنار هلال احمر برعهده پالایشگاه در فیه منطقه کوی ملت و منازل بهزیستی احداث چادر فلکه دانشگاه آزاد بر عهده پتروشیمی، در منطقه سلیج و کوی فرهنگیان احداث چادر کنار درمانگاه امام رضا (ع) برعهده نیروگاه گازی خواهد بود.

 

فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: همچنین در کوی بهار و کوی قدس کنار مسجد پیروز توسط امور آب جنوب در کفیشه، طیب و میدان طیب کنار ایستگاه آتش‌نشانی توسط شهرداری آبادان، در منطقه کوی کارگر کنار استادیوم توسط اتحادیه مسکن مهر در مناطق سده و شهرک دریا زمین کنار چمن مصنوعی شاملو از سوی دانشگاه نفت در منطقه جمشید آباد و 20 متری ذوالفقاری کنار ایستگاه آتش نشانی ازسوی اداره گمرک چادر خدمات پزشکی برپا می شود.

 

وی اضافه کرد: در مناطق 30 و 40 متری ذوالفقاری مقابل چهار راه 30 متری (منطقه آزاد اروند)؛ شطیط در درمانگاه شهید چمران (فاز 2 پالایشگاه) این چادرها احداث می شوند.

 

موسوی خاطر نشان کرد: همچنین چادر خدمات پزشکی در شهر چوئبده در درمانگاه قدس از سوی شهرداری این شهر دهستان شلاهی بخش مرکزی در جاده ورودی روستای حاج حسین درمانگاه شهید رجایی، دهستان بهمنشیر شمالی بخش مرکزی در درمانگاه خضر نبی (ص) و دهستان بهمنشیر جنوبی بخش مرکزی در درمانگاه 15 خرداد روستای ابوشانک توسط بخشداری مرکزی دائر می شود.

 

وی یاد آور شد: در شهر اروندکنار در محل درمانگاه والفجر نهر قصر، از سوی شهرداری اروندکنار دهستان نصار بخش اروندکنار در خانه بهداشت نهر سعدونی، دهستان نوآباد بخش اروندکنار در خانه بهداشت نهر ابتر و دهستان منیوحی بخش اروندکنار در درمانگاه کوت شنوف کنار بازارچه توسط بخشداری اروندکنار چادرها برپا و این مانور اجرایی می شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: هشدار به شهروندان برگزاری مانور وضعیت قرمز کرونا تب سنج توزیع ماسک رایگان فوت بر اثر کرونا ویروس مبارزه با کرونا ویروس ستاد مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس تست کرونا ویروس خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند غربالگری برگزار می شود احداث چادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • موعود شمخانی کیست؟
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان