Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: تمام اعضای تیم به خوبی می‌دانند چهار بازی نفس‌گیر و مرگ و زندگی در پیش داریم که نیاز به حداکثر امتیازات است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امید نورافکن، ملی پوش فوتبال کشورمان درباره اردوی مهرماه تیم ملی گفت: اردوی ازبکستان اردوی فوق‌العاده مفیدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو، بازیکنان خود را با نظر سرمربی وفق دادند و اسکوچیچ هم شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرد.

وی ادامه داد: بازی با ازبکستان در تاشکند هم مسابقه خوبی برای تیم ملی بود. ازبکستان جزو تیم‌های خوب آسیاست و مهم‌تر از همه اینکه با پیروزی این کشور را ترک کردیم. در اردوی ترکیه هم به رغم لغو دیدار دوستانه با مالی، اما چند جلسه تمرینی خوب را در یک محیط ایده‌آل برگزار کردیم که به شناخت تیم و هماهنگی بیشتر کمک زیادی کرد.

نورافکن اظهار داشت: تمام اعضای تیم به خوبی می‌دانند چهار بازی نفس گیر و مرگ و زندگی در پیش داریم که نیاز به حداکثر امتیازات است. برای رسیدن به اوج آمادگی و موفقیت در آن روزهای حساس لحظه شماری می‌کنیم.

قلی‌زاده‌: اسکوچیچ ذهنیت بسیار خوبی به بازیکنان تیم ملی دارد/ دو اردوی باکیفیت داشتیم

 

هافبک جوان تیم ملی خاطرنشان کرد: چیزی که در اردوی تیم ملی برای من فوق العاده نمایان بود تلاش حداکثری تمام اعضا بود. از سرمربی، مربی، بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوان، کاپیتان تیم همه و همه بیشترین سعی و کوشش را انجام دادند. این نشان دهنده علاقه ملی‌پوشان برای موفقیت است و شک ندارم تیم ملی می‌تواند اوضاع جدول را تغییر دهد و از گروه صعود کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امید نورافکن تیم ملی امید نورافکن تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است