Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:46:08 GMT

«وانتافه» آماده پخش شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۷۷۰۴

«وانتافه» آماده پخش شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، با پایان فیلمبرداری فیلم تلویزیونی وانتافه تدوین، ساخت موسیقی و سایر مراحل فنی این فیلم تلویزیونی ادامه دارد.

فیلم تلویزیونی وانتافه به تهیه کنندگی محمدجواد موحد و کارگردانی محمدحسین امانی با حضور مهران احمدی، امیر کربلایی‎‌زاده، سامان غنائمی، نفیسه روشن و افسانه چهره‎‌آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی جلوی دوربین رفت و با پایان یافتن مراحل فنی به زودی آماده پخش از صداوسیما می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانتافه یک طنز اجتماعی است که نگاهی به مشکلات اقتصادی و گرانی های اخیر دارد و به زودی روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:‌ تهیه کننده: محمدجواد موحد،‌ کارگردان: محمدحسین امانی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، نویسنده: ‌محسن ملکی، مهدی طاهر، مدیر تولید: ‌افشین رئوفی، ‌مدیر تصویربرداری: یوسف سبحانی، بازیگران: مهران احمدی، افسانه چهره آزاد، امیر کربلایی زاده، نفیسه روشن، سامان غنائمی، تدوین: علی گورانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ‌فرشاد کلباسی،‌ مدیر صدابرداری: امید قربانی، موسیقی: امید روشن‌بین، مدیر تدارکات:‌بهرام دانایی،‌ طراح چهره پردازی: هادی لطفی، طراح صحنه و لباس: محسن شریفی، عکاس: حمید ضرابی، ‌مشاور رسانه ای: علی مرادخانی، تهیه شده در خانه تولیدات جوان.

برچسب‌ها مهران احمدی محسن شریفی شبکه سه سیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهران احمدی محسن شریفی شبکه سه سیما مهران احمدی محسن شریفی شبکه سه سیما اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش مستند نیمه بلند تلویزیونی، از بین متقاضیان شرکت کننده از سراسر کشور، بخش آثار تاریخی و گردشگری مجموعه مستند ماندستان (ویژه شهرستان دشتی) مجوز لازم به مرحله پایانی را کسب کرد.

مستند تلویزیونی ماندستان به مدت ۳ سال در ۱۵ قسمت تلویزیونی تولید شده است که از خرداد تا آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت هفتگی از آنتن سیمای استانی مرکز بوشهر پخش شد.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی ماندستان سید علاالدین امیری، کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک و مخابرات است.

دیگر خبرها

  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • شباهت در اسم و چهره؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟ | ماجرای فیلم جنجالی
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • مربای ریواس ؛ یک مربای بهاری، پرخاصیت و مقوی + طرز تهیه
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی