Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری شهرستان اسفراین با اشاره به ارزیابی مدیریت این مجموعه صنعتی مبنی بر اینکه در صورت رفع مشکلات یاد شده، زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر بطور مستقیم در این مجموعه فراهم خواهد شد؛ ابراز امیدواری کرد تا پیگیری‌ها و اقدامات بعدی نتیجه دهد.

خبرگزاری میزان - باباخانی، رییس دادگستری و نادرنژاد، دادستان عمومی و انقلاب اسفراین در جریان بازدید از واحد تولیدی و صنعتی «کیمیای صبا» در این شهرستان، از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفتند و مهمترین مشکلات مربوطه را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باباخانی، عدم پرداخت سهم ارز دولتی بمنظور آزادسازی ماشین آلات خریدداری شده در گمرک شهید رجایی را بعنوان مهمترین مشکل این واحد تولیدی برشمرد و از تداوم پیگیری و تلاش مضاعف دستگاه قضایی برای رفع این مسأله خبر داد.

وی با بیان اینکه در نتیجه گفتگو با مدیر و دست اندرکاران این واحد تولیدی مشخص گردید بکارگیری و نصب ماشین آلات می‌تواند موجبات افزایش توان و ظرفیت تولیدی در این شهرستان را تسهیل نماید تصریح کرد: انتظار ما از مسؤولین دولتی و نهاد‌های اجرایی ذی ربط که در این خصوص وظایف ذاتی و قانونی حمایتی دارند، این است که بیش از پیش به امر تولید و رونق اقتصادی و بهبود فضای کار و اشتغال زایی کمک کنند و اجازه ندهند در شرایط تحریمی این شهرستان در امر تولید با چالش جدی مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اشتغال به کار یک هزار و ۸۳۰ نفر در زندان‌های آذربایجان شرقی

باباخانی شهرستان اسفراین را یکی از مهمترین قطب‌های صنعتی و تولیدی در استان و کشور توصیف و بیان کرد: این همه ظرفیت و فرصت سرمایه گذاری در این منطقه کم نظیر و موجب افتخار است. ولی نکته آن است که نباید وضعیت به گونه‌ای باشد که این همه قابلیت و استعداد به هدر برود و باید قدر آن را دانسته شود و برای تحقق این مهم لازم است زیرساخت‌های تولیدی بهتر و بیشتر ارتقاء یافته و تقویت شود.

این مقام قضایی افزود: دستگاه قضایی بطور همه جانبه از تولید و سرمایه گذاری حمایت خواهد کرد و این موضوع نیز از طریق مراجع ذی ربط بطور جدی پیگیری خواهد شد.

رییس دادگستری اسفراین با اشاره به ارزیابی مدیریت این مجموعه صنعتی مبنی بر اینکه در صورت رفع مشکلات یاد شده، زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر بطور مستقیم در این مجموعه فراهم خواهد شد؛ ابراز امیدواری کرد: پیگیری‌ها و اقدامات بعدی نتیجه دهد و شاهد بهبود شاخص‌های عملکردی و اشتغال زایی مضاعف در این مجموعه تولیدی و صنعتی باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس دادگستری شهرستان اسفراین اشتغال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اشتغال رییس دادگستری واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان