Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن صنعت خودروسازی آلمان اعلام کرد که ماه سپتامبر اولین ماهی بود که بعد از گذشت بیش از دو سال این صنعت شاهد "رشد همزمان" فروش اتومبیل های سواری در اروپا، ایالات متحده و چین در مقایسه با ماه مشابه سال قبل بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، انجمن صنعت خودروسازی آلمان روز جمعه اعلام کرد که ماه سپتامبر اولین ماهی بود که بعد از گذشت بیش از دو سال این صنعت شاهد "رشد همزمان" فروش اتومبیل های سواری در اروپا، ایالات متحده و چین در مقایسه با ماه مشابه سال قبل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اما در عین حال این انجمن تأکید کرد که شیوع بیماری همه گیر کووید-19 و ویروس کرونا و اقدامات اجرا شده برای کنترل این بیماری همچنان بر تولید کنندگان بین المللی خودرو تأثیر گذار بوده است چرا که همه بازارها هنوز به شدت در معرض خطر هستند.

به گفته انجمن صنعت خودروسازی آلمان، در سال جاری 7.8 میلیون خودروی صفر کمتری در سه "منطقه اصلی" یعنی اروپا، آمریکا و چین، فروخته شده است.

افزایش فروش خودرو در روسیه با وجود شیوع کرونافروش خودروساز چینی در ماه سپتامبر افزایش یافتفروش خودروهای دست دوم در چین افزایش یافت

فروش خودروهای سواری در ماه سپتامبر در بازار چین بیشترین افزایش ماهانه یعنی هشت درصد را نشان داد و تقریباً به 2.1 میلیون خودروی صفر رسید.

انجمن صنعت خودروسازی آلمان همچنین اعلام کرد که این در حال حاضر پنجمین ماه متوالی رشد در چین بود که کل فروش در سه ماهه اول به 13.1 میلیون خودرو سواری رسید.

برای اولین بار در سال جاری، فروش خودرو در اروپا نیز در ماه سپتامبر با 1.3 میلیون ثبت نام خودرو جدید، کمی رشد کرد و در مقایسه با سال گذشته یک درصد افزایش نشان داد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا خودرو اروپا خودرو ماه سپتامبر فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا