Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@09:28:51 GMT

استخدام گرافیست در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۷۸۲۲

گرافیست جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به Corel Draw Adobe Photoshop Premiere After Effects illustrator آشنا به فتو مونتاژ و موشن گرافیک تسلط به طراحی های گرافیکی و صنعتی تسلط به نرم افزار های گرافیکی و طراحی خلاق و ایده پرداز آشنا به عکاسی و ویرایش عکس آشنا به مبانی هنرهای تجسمی و گرافیک تبلیغاتی محدوده رباط کریم و پرند و اسلامشهر حقوق توافقی بیمه دارای سرویس ایاب و ذهاب از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ: 09357826693 ایمیل: hamide.alipanah1366@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام سرپرست پشتیبانی فنی سیستم‌های حضور و غیاب استخدام کارشناس تبلیغات در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای فرهنگ مانا در تهران استخدام بازاریاب در شرکت توان پژوه در اصفهان استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در قالیشویی بانو در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)



موضوع و محور نمایشگاه خودرویی پکن 2024، خودروهای مدرن عصر جدید است.

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، بسیاری از خودروسازی های جدید چین معتقدند که در این دوران خودروهای چینی، بازارهای جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

چین در حال حاضر بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان است و یکی از پیشروترین کشورها در تولید باتری خودروهای برقی است.

سیاستمداران آمریکایی ورود خودروهای ارزان برقی به کشور خود را تهدیدی برای صنایع و امنیت ملی می‌دانند و چین را به غرق کردن بازار با محصولات سبز  تولید شده از سوبسید دولتی متهم می‌کنند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترکیب فناوری و تجمل در نمایشگاه خودرویی پکن (+عکس) رنو کوئید، الکتریکی جدید و ارزان به بازار می آید (+عکس) بزرگترین خودروی برقی جهان رونمایی شد

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای