Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@04:31:43 GMT

تعطیلی برخی مشاغل به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۷۸۲۶

قرنطینه محدود در نایروبی، پایتخت کنیا و تعطیلی برخی مشاغل مانند هتل‌ها و رستوران‌ها به این معنی است که زباله هم برای بازیافت بسیار کمتر از گذشته است. ناطقان: هزاران نفر از فقیرترین ساکنان نایروبی، پایتخت کنیا که معمولا برای کسب اندک درآمدی به سراغ زباله‌ها می‌روند به ‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ دیگر نمی‌توانند مثل گذشته از این کار کسب درآمد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از افرادی که برای امرار معاش در این شهر اقدام به تفکیک زباله‌ها می‌کند، می‌گوید: ویروس کرونا فعالیت ما را تحت تاثیر قرار داده است. اکثر ما به سختی توانایی پرداخت اجاره خانه خود را داریم. این روزها کاری وجود ندارد. گاهی اوقات تنها یک کامیون زباله به اینجا می‌آید اما افراد زیادی برای تفکیک اینجا هستند.

بنابر گزارش یورونیوز، این زباله‌ها در بزرگترین محل دفن زباله در بخش شرقی آفریقا رها می‌شوند و کارگران مخصوص تفکیک زباله‌ها، هیچ گونه محافظ فیزیکی در برابر زباله‌های سمی یا خطرناک ندارند با این حال این افراد که از طریق تفکیک زباله امرار معاش می کنند در روزهای قرنطینه به خاطر کرونا با کاهش حجم زباله روبرو شده‌اند و همین امر، کار را برایشان دشوار کرده است.

تعطیلی مشاغلی مانند هتل‌ها و رستوران‌ها به این معنی است که زباله هم برای بازیافت بسیار کمتر شده و این شرایط، درآمد کارگران تفکیک زباله را در نایروبی کاهش داده و زندگی آنها را دشوارتر کرده است. منبع: ایسنا برچسب ها: تعطیلی ، برخی مشاغل ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعطیلی برخی مشاغل کرونا تفکیک زباله زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، سید هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشوربا اشاره به ابلاغیه وزیر اقتصاد در خصوص اصلاح ماده ۲ آئین نامه ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

بر این اساس، اصناف و مشاغلی که فروش سالیانه آنها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد از ارائه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند.

کد خبر 6098824 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه