Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر مجتبی صدیقی در این آیین مجازی گفت: ورزش در دانشگاه‌ها به عنوان یک وسیله و هدف مورد توجه مسئولان است و امیدوارم با رفع شرایط کرونایی، همچون گذشته دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی مشارکت کنند.

وی با اشاره افتتاح ۲۷ پروژه ورزشی در هفته دولت گفت: در سالیان اخیر سرمایه گذاری مناسبی برای توسعه فضای ورزش دانشگاه‌ها صورت گرفته است و تا پایان سال هر ماه حدود ۵ پروژه افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صدیقی ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری استاندارد تجهیزات و اماکن ورزشی تا رفع کرونا گفت: با رعایت اصول بهداشتی امکانات ورزشی در اختیار حداقل دانشجویان حاضر در دانشگاه‌ها قرار گیرد.

در این آیین مجازی که با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، معاونان سازمان امور دانشجویان و مدیرکل تربیت بدنی این سازمان و رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار شد، کفپوش زمین روباز ورزشی در دانشگاه‌های بناب، جیرفت و کاشان و زمین چمن مصنوعی در دانشگاه‌های خوارزمی و دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین در این آیین سالن چند منظوره ورزشی دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع مورد افتتاح قرار گرفت.

بر اساس این گزارش با افتتاح این پروژه‌ها که با صرف اعتبار ۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند در مجموع ۶۸۰۰ مترمربع به فضای ورزشی دانشگاه‌ها افزوده شد.

گفتنی است در هفته دولت نیز ۲۷ پروژه ورزشی با مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع در دانشگاه‌ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر 5050711 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تربیت بدنی هفته تربیت بدنی مجتبی صدیقی سازمان امور دانشجویان صندوق رفاه تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محمود فکری تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال تیم ملی فوتسال ایران بشار رسن ویروس کرونا تیم فوتبال النصر عربستان لیگ کشتی فدراسیون کشتی دانشگاه ها بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز