Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@21:34:39 GMT

توزیع غذای گرم در بین خانواده های نیازمند اراک

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۷۹۵۵

توزیع غذای گرم در بین خانواده های نیازمند اراک

همزمان با ایام پایانی ماه صفر غذای گرم در بین خانواده های نیازمند کوی صالح آباد و سطح اراک توزیع شد.

خبرگزاری شبستان : اراک /همزمان با ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) شاهد برنامه های عزاداری و طبخ نذورات در محله ها و کوچه ها مختلف شهر ها و رستا ها و توزیع آن در بین نیازمندان و محرومین بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا علاوه بر هیئات عزاداری و تکایا کانون های مساجد نیز فعال در این زمینه بود و با جمع آوری نذورات مردمی و طبخ غذا و توزیع آن در بین اقشار مختلف به ویژه نیازمندان و محرومین  ایام پایانی ماه صفر را گرامیداشته و با تاسی از ائمه اطهار و بزرگان دین به یاری نیازمندان و محرومین شتافتند.

 

ترویج فرهنگ احسان و انفاق در جامعه

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی از توزیع غذای گرم نذری در بین خانواده های نیازمند منطقه کوی صالح آباد و سطح شهر اراک خبر داد و گفت: این مهم با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق که از دستورات دین اسلام و بزرگان دین بوده است انجام شد.

 

صالحی افزود: این مهم به همت یکی از خیرین شهر اراک با همکاری هیئت فرهنگی مذهبی منتظران ظهور(عج) و کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی -شهرستان اراک بمناسبت شب ٢٨ صفر رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و شب شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) انجام شد.

تهیه بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات نیز از تهیه بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: علاوه بر برنامه های مذهبی و عزاداری ما در کانون به تهیه بسته های لوازم التحریر برای دانش اموزان نیازمند نیز پرداختیم.

 

حجت الاسلام حبیبی افزود: این بسته های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقاطع ابتدایی تا دبیرستان بوده است که در ایام پایانی ماه صفر در بین دانش آموزان توزیع شد.

 

وی همچنین از تهیه بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه نیز خبر داد و گفت: این کار به همت واحد خواهران کانون با هدف بهره مندی این عزیزان از امکانات آموزشی انجام شده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک کانون های مساجد تهیه بسته های لوازم التحریر برای دانش ایام پایانی ماه صفر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر