Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@23:29:55 GMT

طلوع فوتبال در اتومبیلرانی غروب کرد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۸۰۹۲

طلوع فوتبال در اتومبیلرانی غروب کرد!

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ مازیار ناظمی بعد از استعفا از سرپرستی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وضعیت نامشخصی در وزارت ورزش و جوانان دارد. او که در واقع کارمند سازمان صدا و سیما است حدود 7سال پیش به وزارت ورزش و جوانان مامور، و عهده‌دار ریاست مرکز روابط عمومی این وزارتخانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مقصد نهایی این مجری و گزارشگر صدا و سیما نبود.

او سال گذشته طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد. این درحالی بود که همزمان ریاست مرکز روابط عمومی وزارت ورزش را نیز همچنان برعهده داشت.

بعد از مدتی وزیر ورزش و جوانان تصمیم گرفت تا کاوه احمدی را به جای مازیار ناظمی به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی منصوب کند.

با این انتصاب، مازیار ناظمی تک شغله شد و تنها به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به کار خود ادامه داد.

اما ماجرا زمانی جالب شد که او برای شرکت و ثبت نام در انتخابات این فدراسیون مجبور به استعفا شد تا عملا کاری در وزارت ورزش و جوانان نداشته باشد. با این استعفا، به طور طبیعی ماموریت مازیار ناظمی در وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید.

اینکه او به سازمان صدا و سیما بازگشته و یا اینکه در وزارت ورزش و جوانان همچنان مشغول به کار است هنوز نامشخص است، چراکه در این خصوص هنوز خبری نه از صدا و سیما منتشر شده و نه وزارت ورزش و جوانان.

آنچه که در این میان مورد سئوال است، این است که ناظمی اگر همچنان در وزارت ورزش و جوانان مامور است با چه عنوانی فعالیت می‌کند و یا اگر حقوقی از این وزارت‌خانه دریافت می‌کند بر چه ملاکی است؟!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مازیار ناظمی وزارت ورزش و جوانان مازیار ناظمی روابط عمومی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به‌جای استقلال ایران در نامه‌نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده‌اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان