Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:14:00 GMT

پکیج‌های آموزشی انواع سانترال و ویپ

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۸۱۸۲

پکیج‌های آموزشی انواع سانترال و ویپ

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از دستگاه سانترال در سازمان‌ها و ادارات بسیار افزایش یافته است. سانترال فناوری جدیدی است که به کمک آن می‌توانید خطوط خود را به خوبی مدیریت کنید. یکی از مشاغل خوب با بازار کار عالی در ایران، نصاب دستگاه‌های سانترال است که بسیار از ادارات و شرکت‌ها دنبال افراد ماهر در این حوزه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکیج‌های آموزشی سانترال:

مجموعه پی بی ایکس شاپ اولین و تنها مجموعه‌ ارائه دهنده‌ پکیج‌های آموزشی جامع نصب و راه اندازی انواع مدل‌های سانترال است.

انواع سانترال:

به طور کلی سانترال‌ها را می‌توان به دو دسته‌ بر بستر مخابراتی و تحت شبکه دسته بندی کرد. سانترال‌های تحت شبکه جدیدترین و به روزترین‌های این حوزه هستند و به کمک آن می‌توانید مرکز تلفن ویپ را راه اندازی کنید.

هر کدام از این سانترال‌ها، دارای انواع و اقسام مدل‌های مختلف هستند که شیوه‌ کار و راه اندازی این سانترال‌ها با هم متفاوت هستند. مجموعه پی بی ایکس شاپ چند نوع پکیج آموزشی برای مدل‌های پرطرفدار سانترال پاناسونیک ارائه داده است.

انواع پکیج‌های آموزش سانترال و ویپ:

جهت ارائه‌ خدمات بهتر، پکیج‌های آموزشی هر مدل سانترال در دو دسته‌ مقدماتی و جامع ارائه شده است. پکیج مقدماتی برای آشنایی اولیه با هر مدل سانترال قابل استفاده است و پکیج جامع شامل تمامی اطلاعات پکیج مقدماتی همراه با آموزش صفر تا صد است.

ویژگی پکیج ها:

• آپدیت رایگان محصول: تمامی پکیج‌های جامع، آپدیت رایگان دارند؛ به این صورت که اگر قابلیت یا ویژگی به دستگاه سانترال اضافه شود؛ گروه ما در آپدیتی جدید آن ویژگی را آموزش می‌دهند.

• پشتیبانی رایگان: پکیج‌های جامع ما پشتیبانی رایگان دارند و هر روز هفته می‌توانید با پیام به اپراتور‌های ما سوالات خود را مطرح کنید و آن‌ها به سوالات شما در اسرع وقت پاسخ می‌دهند.

پکیج جامع آموزش سانترال پاناسونیک ۸۲۴:



دستگاه سانترال پاناسونیک ۸۲۴ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه سانترال در ایران است. پکیج جامع آموزش سانترال پاناسونیک ۸۲۴ به بررسی روش‌های نصب و راه اندازی دستگاه سانترال می‌پردازد. این پکیج شامل بیش از ۹ ساعت آموزش کامل نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه سانترال ۸۲۴ است.

در این پکیج آموزشی به بررسی تمامی کد‌های برنامه ریزی با تلفن ۷۷۳۰ پرداخته شده که به کمک آن می‌توانید دستگاه خود را به خوبی برنامه‌ریزی کنید.

این دوره‌ آموزشی جامع به روزرسانی مادام العمر دارد و با یک بار خرید این پکیج می‌توانید آپدیت‌های این پکیج را به صورت رایگان در پنل کاربری خود دریافت کنید.

سر فصل‌های این پکیج آموزشی:

این دوره آموزشی شامل معرفی اولیه سانترال ۸۲۴، کارت‌های سانترال، ظرفیت اولیه و نهایی، پورت‌های داخلی و شهری، ارتباط خط شهری به مرکز تلفن، راه اندازی دو داخلی هایبرید و داخلی آنالوگ، نصب نرم افزار برنامه ریزی بر روی سیستم، نصب درایور سانترال، شروع برنامه ریزی از صفر تا صد با کامپیوتر، اجرای سناریو‌های کاملا عملی و بررسی کامل کد‌های سانترال هست.

دوره‌ آموزشی جامع ۸۲۴ به هیچ پیش نیاز قبلی نیاز ندارد چرا که تلاش گروه فنی pbxshop بر ارائه‌ بهتر پکیج‌های جامع از صفر تا صد روند کار است. پس از گذراندن این پکیج، می‌توانید صفر تا صد کار نصب و برنامه ریزی دستگاه سانترال را به تنهایی انجام دهید.

پکیج آموزشی سانترال NS۵۰۰:


این پکیج شامل نصب و راه اندازی اولیه سانترال بر روی رک‌ها هست که ارتباط سانترال از طریق بستر شبکه یعنی پچ پنل، کابل شبکه با پست مخابراتی برقرار می‌شود. این پکیج شامل بیش از ۲۸۰ دقیقه ویدیو آموزشی است. برنامه ریزی این دستگاه در محیط وب صورت می‌گیرد که با این پکیج برنامه ریزی کاملا تصویری و عملی با بخش‌های مهم و کاربردی سانترال ns۵۰۰ آشنا می‌شوید.

محتوای پکیج مقدماتی آموزش سانترال NS۵۰۰:

• معرفی اولیه کارت‌های دستگاه در محیط وب
• تعریف داخلی‌ها و بررسی برخی از قابلیت‌های مهم مانند فوروارد و ….
• تعریف اپراتور در مرکز تلفن
• بررسی کانفیگ خطوط شهری
• فعالسازی کالر آیدی بر روی خطوط شهری
• زمانبندی در سانترال و کاربرد آن
• نامبرینگ پلن در مرکز تلفن و کاربرد آن
• بررسی گروه‌ها
• کلاس بندی در سانترال NS۵۰۰ و بررسی قابلیت‌های مهم و کاربردی
• دسترسی به خطوط شهری با شورت کد، اولویت دسترسی به لاین‌ها
• اعمال محدودیت بر روی داخلی‌ها از لحاظ شماره گیری و مدت زمان مکالمه
• تعریف دیزا یا تلفن گویا با تنظیمات کامل
• تعیین مسیر تماس‌های ورودی در سانترال NS۵۰۰

پیش نیاز دوره مقدماتی:

دوره مقدماتی آموزش سانترال ns۵۰۰ به صورت علمی و برای بازار کار طراحی شده است. با این پکیج آموزشی می‌توانید از نصب تا برنامه ریزی سانترال را به تنهایی انجام دهید. همچنین اگر در هر یک از مراحل نصب و برنامه ریزی به مشکل برخورد کنید؛ می‌توانید با بخش پشتیبانی هماهنگی کرده تا همکاران در اسرع وقت پاسخگوی مشکل شما باشند.

روش خرید محصول:
برای خرید هر کدام از پکیج‌های آموزشی مجموعه پی بی ایکس شاپ می‌توانید از دو طریق اقدام کنید.

روش‌های خرید محصول:

۱. در روش اول نیاز هست تا عضو سایت شوید سپس به قسمت فروشگاه مراجعه کرده و پس از پرداخت وجه فیلم‌های آموزشی را در پنل خود می‌توانید دریافت کنید. همچنین اگر آپدیتی برای محصول ساخته شود به طور خودکار برای شما نیز ارسال می‌شود.

۲. در این روش خرید محصول به صورت dvd است. ارسال محصول در قالب یک عدد DVD و به درخواست شما ارسال خواهد شد؛ توجه داشته باشید که برای دریافت آپدیت‌های جدید باید از طریق پنل کاربری در سایت اقدام کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته آموزشی خطوط تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید

عباس علی‌آبادی در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: اجلاس آفریقا را داشتیم و بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های کشور برای معرفی به بیش از ۲ هزار بازرگان و تاجر بین‌المللی برگزار خواهد شد و می‌تواند تبعات خوبی داشته باشد. اجلاس آفریقا با تعداد زیادی از مقامات ارشد سیاسی آفریقا به خوبی برگزار شد که می‌تواند تاثیرات خوبی در رفاه و اقتصاد کشور داشته باشد.

او افزود: آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای بازرگانان و تجار ما است. از جمله مهمترین این فرصت توسعه‌نیافتگی کامل آفریقا است. البته آفریقایی‌ها به صورت جامع برنامه‌هایی را برای توسعه پیگیری می‌کنند و در این برنامه فرصت‌های برای تجار ما وجود دارد. برای تحقق جهش تولید باید دروازه صادرات باز شود. خیلی از کالا‌هایی که تولید می‌کنیم به جهت اینکه بازار صادراتی ندارد، مجبور هستیم تولید را محدود کنیم. به عنوان مثال در لوازم خانگی رشد خوبی در کیفیت و کمیت داشتیم، اما همچنان در تهدید کالا‌های قاچاق هستیم.

وزیر صمت ادامه داد: از جمله چالش‌هایی که در آفریقا داریم، نبود زیرساخت است که البته این موضوع با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در توسعه زیرساخت حوزه‌های انرژی و حمل و نقل داریم یک فرصت محسوب می‌شود. نرخ رشد اقتصادی در آفریقا از متوسط جهانی بیشتر است و این به معنای فرصت است و ما باید از آن استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم تا پایان امسال در تمام یا حداقل بخشی از کشور‌های آفریقایی که محوریت دارند، نمایشگاه‌های دائمی برای کالا‌های ایرانی را فراهم کنیم و همچنین به آفریقایی‌ها فرصت دهیم که در کشور ما پایگاه معرفی خود را داشته باشند. تراز تجاری ما با آفریقا کاملاً مثبت است و رویکرد ما این است که واردات خود را نیز از آفریقا افزایش دهیم. تا پایان امسال تعداد رایزن‌های بازرگانی ما در آفریقا به ۱۲ مورد می‌رسد و تعداد مراکز بازرگانی به ۱۵ مرکز خواهد رسید.

او در خصوص چالش‌های توسعه تجارت با آفریقا گفت: مهم‌ترین چالش‌ها رقبا هستند که تلاش می‌کنند پس از حضور ما در آفریقا با ابزار‌های مختلفی مانند تحریم جلوی این موضوع را بگیرند. برنامه وزارت صمت این است که میزان تجارت ایران اعم از صادرات و واردات نسبت به شرایط فعلی دو برابر شود.

علی‌آبادی افزود: باید ظرفیت‌های مالی و اقتصادی خود را به نفع صادرات بسیج کنیم و هر مانعی که در مسیر صادرات است را برداریم. ما به شرکت‌هایی اولویت می‌دهیم که صادرات محور و دانش‌بنیان هستند. شرکت‌هایی که حداقل ارزبری و بیشترین میزان ارزآوری را دارند. مشارکت مردم زمانی رخ می‌دهد که بتوانیم از سرمایه‌های خرد مردم استفاده کنیم.

او افزود: در حال تعریف پروژه‌هایی هستیم که بر اساس آنها بتوانیم صندوق‌های پروژه را تأسیس کنیم که مردم با سرمایه‌های خرد خود در پروژه‌های ملی مشارکت کنند. به زودی اطلاعیه‌ها در این باره منتشر خواهد شد. اگر بتوانیم این هدف را محقق کنیم، بخش مشارکت مردم در شعار سال را به معنای واقعی و الگوی تازه محقق کنیم.

علی‌آبادی گفت: رقبای ایران حتما برای ایران مزاحمت ایجاد خواهند کرد. یکی از کار‌های مهمی که باید انجام دهیم ابزار تجارت را فراهم کنیم که مهمترین آن حمل و نقل است. برای شرق و شمال آفریقا نسبت خوبی داریم و طبق دستور رئیس‌جمهور برای غرب و جنوبی آفریقا هم از لحاظ حمل‌ونقل پوشش دهیم که کار‌های سختی است و حتماً انجام خواهیم داد.

وزیر صمت افزود: آفریقا فرصت خوبی برای صنایع دانش‌بنیان ایران است و کشور‌های آفریقایی هم در حوزه آموزش هدف‌گذاری کرده‌اند و ایران باید از این فرصت استفاده کند. همچنین شرکت‌های مهندسی و زیرساخت ایران هم می‌توانند پروژه‌های بزرگی در آفریقا اجرا کنند. کشور‌های آفریقایی علاقه‌مند هستند از خودرو‌های روز استفاده کنند و این فرصتی برای ایران است.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد به کسانی در اولویت ارز، ارز بدهیم که به سمت تجارت و صادرات بروند به‌ویژه به مقاصد صادراتی ایران از جمله آفریقا.

علی آبادی همچنین درباره برنامه‌های وزارت صمت در خصوص صنعت خودرو گفت: ما برنامه گسترده داریم و امسال تلاش خواهیم کرد که ظرفیت تولید را افزایش دهیم. ما به ظرفیت تولید ۵ هزار خودرو در روز رسیدیم و تلاش داریم که این را حدود ۲۰ درصد افزایش دهیم که خیلی جهش بسیار بزرگی است.

وی افزود: در بحث واردات خودرو باید گفت این موضوع را در دستور کار داریم تا به این وسیله تعادل بهتری در تامین تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود بیاوریم و اخبار خیلی خوبی در این زمینه داریم. تاکسی‌های برقی را واردات کرده ایم و مردم می‌توانند ثبت نام کرده و بخرند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی