Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی تندگویان گفت: به دلیل مردمی بودن ساختار معاونت ساماندهی امور جوانان، رسالت ما ایجاب می‌کند تا در مباحث ورزشی قابل دسترس برای عموم مردم حضور داشته باشیم به همین دلیل هر فدراسیونی بخواهد، آماده همکاری هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه با بیان اینکه کرونا ضربه بدی را به بدنه ورزش در سراسر دنیا زد، گفت: این تفاهم‌نامه با توجه به فعالیت معاونت ساماندهی امور جوانان در ایجاد تشکل‌های تخصصی در حوزه ورزش، می‌تواند با ایجاد شبکه واحد و ایجاد هماهنگی میان تشکل‌ها و حوزه ورزش همگانی به هدفمندی ظرفیت تشکل‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تشکل‌های تخصصی حوزه ورزش استان‌ها از مدت‌ها قبل در مباحث ترویجی و فرهنگ سازی ورود پیدا کرده‌اند و مباحث تشریفات، هماهنگی و حضور ورزشکاران را انجام داده‌اند به همین دلیل اکنون می‌توانند این مدل همکاری شبکه‌ای را به صورت کشوری در اختیار فدراسیون ‌هایی که دارای ورزش‌های همگانی و قابل دسترس برای عام مردم‌اند بگذارند.

تندگویان تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های سه گانه شامل سه رشته قابل دسترس و ارزان برای عموم مردم است و اگر کسی  بخواهد به طور حرفه‌ای رشته‌ای را دنبال کند می‌تواند از طریق فدراسیون اقدام کند.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان  با اعلام آمادگی جهت همکاری با تمامی فدراسیون ها در جهت ترویج ورزش گفت: به دلیل مردمی بودن ساختار معاونت ساماندهی امور جوانان، رسالت ما ایجاب می‌کند تا در مباحث ورزشی قابل دسترس برای عموم مردم حضور داشته باشیم و این تفاهم‌نامه بهترین فرصت برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، ترویجی و... ورزش است.

تندگویان اظهار کرد: تعدادی از تشکل‌ها با توجه به فعالیت در مباحث گردشگری ورزش و فعالیت در حوزه صنایع ورزشی و عرضه تولیدات خود می‌توانند در این مسیر در کنار فدراسیون‌ها حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سه گانه فرهنگ سازی معاون ورزش و جوانان برنا امور جوانان فدراسیون ها قابل دسترس تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد