Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «غفور قاسم پور» با اعلام این خبر افزود: در سه روز اجرای این طرح شاهد کمترین بار ترافیک درون شهری در کلانشهر کرج بودیم که این تصمیم با کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری، علاوه بر مدیریت شرایط فعلی بیماری کرونا بخشی از بار آلودگی هوا را در این ایام کاهش داد.  

وی ادامه داد: این طرح سه روزه و تا پایان تعطیلات آخر هفته بود، اما به جهت مثبت بودن آثار آن بر مدیریت بیماری کرونا پیش‌بینی می‌شود از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد تدوام محدودیت ترددها در این کلانشهر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  گفتنی است، کرج مرکز استان البرز با دسترسی به ۱۴ استان مواصلاتی کشور بیشترین سهم ترددهای میلیونی از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.

48

کد خبر 1444801

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند