Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عبدالطیف گورانی در مورد حادثه رخ‌داده دریکی از کارخانه‌های پودر ماهی گفت: حدود دو ساعت پیش از ظهر یکشنبه چهار نفر از کارگران یکی از شرکت‌های پودر ماهی در سوزا به علت خفگی جان خود را از دست دادند. یکی از کارگران برای تمیز کردن دیگ‌ بخار اقدام می‌کند که به علت گاز تولیدشده خفه می‌شود و سه کارگر دیگر هم در تلاش برای نجات دادن همکار خود با استنشاق گاز جان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار شهاب اظهار کرد: در این حادثه چهار نفر در محل کارخانه فوت می‌کنند و یک نفر هم فعلاً در بیمارستان قشم بستری و تحت درمان است. متأسفانه سال ۸۴ هم عین این حادثه رخ داد و چند کارگر کارخانه پودر ماهی براثر گاز ناشی از دیگ تولید پودر ماهی جان خود را از دست ‌داده بودند.

کد خبر 558207 برچسب‌ها استان هرمزگان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان حوادث ایران پودر ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت 9:12 امروز از طریق تماس با سامانه 115 موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد 30، 37، 41 و 43 ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین