Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در مجموع ۴۷ درصد مردم گلستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند در حالی که میانگین رعایت پروتکل‌ها در کشور ۴۲ درصد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ناهید جعفری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: استان گلستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد، یک شهرستان در وضعیت قرمز، دو شهرستان در وضعیت نارنجی، پنج شهرستان در وضعیت زرد و 6 شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان بندرگز در وضعیت قرمز قرار دارد، وضعیت گنبدکاووس و کردکوی نارنجی است، شهرستان‌های گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر، کلاله و رامیان در وضعیت زرد هستند و وضعیت در آق قلا، بندرترکمن، گالیکش، گمیشان، مینودشت و مراوه‌تپه سفید است.

میزان مرگ‌‌ومیر کرونا در بیماران زمینه‌‌ای چه‌‌قدر بوده است؟ویروس کرونا تولید اقتصاد جهانی را 4 درصد کاهش می‌دهدمعاون استاندار قزوین: واحدهای صنفی متخلف کرونایی بدون اخطار پلمب می‌شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه شیوع کرونا طی دو هفته اخیر افزایش خفیف داشته، گفت: مردم نسبت به گذشته کمتر از ماسک استفاده می‌کنند و تجمعات هم افرایش داشته است. در مجموع 47 درصد مردم گلستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند در حالی که میانگین رعایت پروتکل‌ها در کشور 42 درصد است.

جعفری ادامه داد: فقط 18 درصد مشاغل صنعتی در استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، همچنین برگزاری عزاداری‌ها و تشییع جنازه، ورود مسافران از سایر نقاط کشور، برگزاری مراسم توسط ادارات، فعالیت‌های آموزشی و ورزشی و ... دلیل افزایش خفیف کرونا در گلستان بوده است.

انتهای پیام/588/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان در وضعیت رعایت می کنند وضعیت زرد پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت