Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@11:45:14 GMT

چرا تصاویر استاد شجریان در همدان جمع‌آوری شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۸۶۱۲

چرا تصاویر استاد شجریان در همدان جمع‌آوری شد؟

در کمتر از ۴۸ ساعت و حداقل هشت روز قبل از اتمام مجوز اکران بیلبورد‌ها و پس از اینکه فضای شهر همدان بوی گرامیداشت استاد شجریان را به خود گرفت، در شبانگاه روز تعطیل و بدون اجازه شرکت مجری طرح، بنر‌ها از روی بیلبورد‌ها به پایین کشیده شد.

به گزارش ایسنا، پیرامون انتشار مطلبی تحت عنوان جمع آوری تصاویر استاد شجریان از روی بیلبورد‌های شهر همدان توسط شهرداری، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه جمع‌آوری بیلبورد‌های حاوی تصاویر استاد شجریان از سطح شهر هیچ ارتباطی به شهرداری همدان ندارد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مجوز این امر را صادر و آن را باطل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید علی‌ضمیر، توضیح داد: سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر متعلق به شهرداری است، اما سالیانه آن‌ها را به مزایده گذاشته و اجاره می‌دهد و کانون‌های تبلیغاتی که دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند، آن‌ها را برنده می‌شوند.

وی بیان کرد: شهرداری صاحب سازه است و کانون‌های تبلیغات باید درباره محتوای آگهی‌های تبلیغاتی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بگیرند، به عبارت دیگر محتوای تبلیغات هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد.

علی‌ضمیر یادآور شد: مجوز نصب بیلبورد‌های حاوی تصاویر استاد شجریان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان باطل کرده است و ربطی به شهرداری ندارد و این ارگان باید پاسخگو باشد.

پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان بیلبورد‌های حاوی تصاویر این هنرمند به همت نهاد‌های مردمی و بخش خصوصی و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سطح شهر همدان نصب شده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پرسپولیس استاد محمدرضا شجریان بنر بیلبورد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصاویر استاد شجریان بیلبورد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدهادی موسوی در خصوص اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گفت: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در فراجا و شهردار تهران، این یگان حسب وظیفه ذاتی خود پشتیبانی انتظامی لازم از واحدهای اجرایی و عملیاتی شهرداری تهران را در سازمان مدیریت پسماند و سازمان خدمات اجتماعی در طرح جمع آوری متکدیان، افراد کارتن‌خواب، معتادان متجاهر، کودکان کار و زباله‌گردهای غیرمجاز از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات اقدامات این یگان در حوزه برخورد و ساماندهی پدیده کودکان کار بیان کرد: در راستای ساماندهی کودکان کار که افراد زیر ۱۸ سال در این گروه قرار می‌گیرند و بیشتر تکدی‌گری و دستفروشی می‌کنند یا شیشه خودروها را پاک و یا اسپند دود می‌کنند، هزار و ۱۹۶ نفر از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران جمع‌آوری شدند.

موسوی با تأکید بر اینکه در میان افراد جمع‌آوری شده ۹۸۴ نفر دارای تابعیت کشورهای افغانستان و پاکستان را دارند که شامل ۹۵۱ نفر دارای تابعیت افغانستان و ۳۳ نفر دارای تابعیت پاکستان است، ادامه داد: از میان کل افراد جمع‌آوری شده ۸۹۷ نفر پسر و ۲۹۹ دختر بودند.

وی در ادامه یادآور شد: از مجموع هزار و ۱۹۶ نفر جمع‌آوری شده که ۱۷۵ نفر زیر ۶ سال، ۶۶۲ نفر بین ۶ تا ۱۲ سال، ۲۸۰ نفر بین ۱۲ تا ۱۵ سال و ۷۹ نفر بین ۱۵ تا ۱۸ سال مشغول به فعالیت در سطح شهر بودند که این افراد توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران جمع‌آوری شدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، موسوی با بیان اینکه از تعداد افراد جمع‌آوری شده در پایتخت ۲۱۲ کودک نیز تابعیت ایرانی داشتند، گفت: در جریان عملیات ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با محوریت ساماندهی کودکان کار، ۸۳ مورد پدیده مادر و کودک و ۷۵ مورد نیز پدیده پدر کودک مشاهده شد که این تعداد نیز با قرارگیری در گروه آسیب‌های اجتماعی بزرگسالان جمع‌آوری شدند.

کد خبر 6091926

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر