Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:47:07 GMT

انتقاد از تصمیم پیرلو به سبک ستاره آرژانتینی یووه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۹۳۱۰

انتقاد از تصمیم پیرلو به سبک ستاره آرژانتینی یووه

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس با لایک کردن یک توئیت به نوعی انتقاد خود را نسبت به تصمیم آندره آ پیرلو بابت نیمکت‌نشینی اش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چهارچوب رقابت های هفته چهارم سری آ مهمان تیم قعرنشین کروتونه بود که در نهایت با نتیجه 1-1 متوقف شد تا شاگردان آندره آ پیرلو در همان ابتدا چهار امتیاز از صدر جدول فاصله بگیرند؛ البته هنوز در ابتدای فصل هستیم و قطعاً یووه امسال هم یکی از مدعیان اصلی کسب اسکودتو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره آرژانتینی یوونتوس یعنی پائولو دیبالا که مدتی را به دلیل مشکلات گوارشی به دور از میادین بود و به همین دلیل نتوانست در بازی های ملی برای تیم ملی آرژانتین هم به میدان برود، پس از گذراندن دوران ریکاوری شب گذشته روی نیمکت یووه قرار داشت اما توسط آندره‌آ پیرلو به بازی گرفته نشد.

 

 

 

 

فابینا دلاواله، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت اما پس از بازی در توئیتی اذعان داشت که بهتر بود پیرلو به جای 90 دقیقه قرار دادن پائولو دیبالا روی نیمکت اجازه می داد که او در تورین بماند و به منظور آمادگی بیشتر تمرینات خود را ادامه دهد. این خبرنگار در توییتر خود نوشت: " من تعجب می کنم.‌ آوردن دیبالا به کروتونه چه فایده ای داشت اگر نمی توانست بازی کند. آیا منطقی نبود که به او اجازه دهیم برای تمرین کردن در تورین باقی بماند؟"

 

این توئیت خبرنگار گاتزتا دلو اسپرت اما با واکنش جالب پائولو دیبالا همراه بود و این ستاره آرژانتینی آن را لایک کرد تا به نوعی انتقاد خود را از تصمیم پیرلو را نشان داده باشد. با این حال به نظر می‌رسد که دیبالا برای بازی روز سه شنبه یوونتوس مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا هیچ مشکلی نخواهد داشت و احتمالاً از ابتدا در ترکیب بیانکونری قرار خواهد گرفت.

یوونتوس دیبالا تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو ستاره آرژانتینی پائولو دیبالا آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ