Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه المصدر نیوز در مطلبی پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران را به واقعیت پیوستن کابوس آمریکا توصیف کرد.

المصدر نیوز در ابتدای این مطلب با عنوان: «کابوس ایالات متحده محقق شد: تحریم تسلیحاتی ایران برداشته شد، آن‌ها در واردات سلاح آزاد هستند»، نوشت: ایران در سال ۲۰۱۵ با کشور‌های عضو گروه ۱+۵ توافق هسته‌ای را به امضا رساند که ذیل این توافق تحریم‌های بین المللی علیه تهران در ازای وضع محدودیت‌هایی بر برنامه هسته‌ای ایران برداشته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در برجام در خصوص لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران در اکتبر سال ۲۰۲۰ توافق شد.

المصدر نیوز با اشاره به سرآمدن زمان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، با درج بیانیه وزارت خارجه ایران در این خصوص نوشت: هیچ اقدام خاصی از جانب ایران لازم نبود، زیرا در صورت عدم تمدید محدودیت‌ها از سوی شورای امنیت، تحریم به طور خودکار برداشته می‌شود.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه ایران، جمهوری اسلامی می‌تواند هرگونه سلاح و تجهیزات لازم را از هر منبع بدون هیچ محدودیت قانونی و صرفاً بر اساس نیاز‌های دفاعی خود تهیه کند و همچنین می‌تواند تسلیحات دفاعی را بر اساس سیاست‌های خود صادر کند.

المصدر نیوز البته به تلاش‌های ناکام دولت آمریکا برای نابودی برجام و به تبع آن جلوگیری از منقضی شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران اشاره می‌کند. سیاست سختگیرانه و خصمانه‌ای که از می‌ سال ۲۰۱۸ با خروج از برجام و هدف قرار دادن اقتصاد ایران با توسل به تحریم‌های یکجانبه دنبال شد.

این پایگاه خبری ناکامی‌های ماه‌های اخیر وزیر خارجه آمریکا در به کرسی نشاندن یکجانبه گرایی واشنگتن در چارچوب قطعنامه ارائه شده در شورای امنیت را یادآور شد و نوشت همه قطعنامه‌های واشنگتن علیه تهران بی هیچ نتیجه‌ای با اکثریت آرا رد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم تسلیحاتی توافق هسته ای ایران تحریم های آمریکا تحریم های تسلیحاتی ایران المصدر نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه

فست فود آمریکایی کی‌اف‌سی به علت حمایت مردم مالزی از غزه و بایکوت این فست فود زنجیره‌ای، متحمل ضرر هنگفتی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، استریتس تایمز به نقل از یک روزنامه چینی (نانیانگ سیانگ پائو) گزارش داد که فست فود زنجیره‌ای «کی اف سی» آمریکا به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی مردم مالزی مجبور شد 108 شعبه خود را تعطیل کند.

این تحریم از زمان آغاز جنگ غزه اعمال شده و زیان‌های زیادی به این فست فود زنجیره‌ای وارد کرده است.

QSR Brands که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود کی‌ اف سی در مالزی است، فعالیت 108 شعبه در سراسر کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مالزی کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را تحریم کرد

QRS امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به شرایط چالش‌برانگیز اقتصادی»، اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای تعطیلی موقت مراکز به منظور مدیریت هزینه‌های رو به رشد کسب‌وکار و تمرکز بر فروشگاه‌های شلوغ کی‌اف‌سی انجام داده است.

بررسی‌های استریتس تایمز در سه شعبه کوالالامپور نشانه‌هایی از تعطیلی موقت آنها داشت. جعبه‌ها داخل رستوران ها چیده شده بود. بر خلاف ادعای شرکت، کارگران فروشگاه‌های همسایه گفتند که یک هفته پیش به دلیل کمبود مشتری تعطیل شده‌اند.

به نوشته روزنامه چینی نانیانگ سیانگ پائو، در ایالت کداح مالزی، 11 فروشگاه کی‌اف‌سی بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است