Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های اسپتزیا و فیورنتینا در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه دینو مانوزی به مصاف هم رفتند که در پایان، این دیدار تماشایی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

فیورنتینا بعد از ۲ شکست متوالی مقابل اینترمیلان و سامپدوریا به میدان آمده بود تا حریف تازه صعود کرده خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بازی را طوفانی آغاز کرد و در چهار دقیقه ابتدایی ۲ گل به میزبان خود زد. ابتدا جرمن پتزلا، کاپیتان ویولا در دقیقه دوم روی یک ضربه سر تماشایی در اولین بازی این فصل خود اولین گلش را زد تا صدمین بازی در سری آ برایش عالی آغاز شود. ۲ دقیقه بعد کریستیانو بیراگی، وینگ بک سمت چپ فیورنتینا روی پاس پل لیرولا گل دوم را هم به ثمر رساند تا به نظر برسد شاگردان یاکینی برای رسیدن به دومین برد فصل دشواری خاصی ندارند اما اینطور نبود.

در دقیقه ۳۹ اشتباه مهلک مارتین کاسرس باعث شد تا دنیله ورده در موقعیت مشکوک به آفساید گل اول اسپتزیا را به ثمر برساند. در ۴۵ دقیقه دوم حملات میزبان ادامه پیدا کرد و بازهم روی اشتباه دیگر مدافع ویولا یعنی ایگور که چند دقیقه قبل به جای پتزلای مصدوم وارد زمین شده بود گل تساوی به ثمر برسد. این بار نوبت به دیگو فاریاس رسیده بود تا در دقیقه ۷۵ گلزنی کند.

بازی با همین نتیجه به اتمام رسید تا هر ۲ تیم چهار امتیازی شوند. فیورنتینا به طور موقت در رده دهم و اسپتزیا در جایگاه دوازدهم جای گرفتند. باید دید عاقبت فیورنتینا با پپه یاکینی به کجا خواهد انجامید.

برچسب‌ها سری آ ایتالیا اینترمیلان فیورنتینا ایتالیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سری آ ایتالیا اینترمیلان فیورنتینا ایتالیا سری آ ایتالیا اینترمیلان فیورنتینا ایتالیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم

دیدار دو تیم تراکتور و فولاد با پیروزی تراکتور به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱۴ و ریکاردو آلوز در دقیقه ۸۷ برای تراکتور گلزنی کردند.

خلاصه بازی تراکتور و فولاد

کد خبر 751260

دیگر خبرها

  • خوسلو: به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند، خوشحالم!
  • برای دومین سال پیاپی: فیورنتینا فینالیست لیگ کنفرانس
  • بروخه (۳) ۱-۱ (۴) فیورنتینا؛ ویولا دوباره در فینال لیگ کنفرانس اروپا
  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۹‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!