Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، گروه روابط بین الملل پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع با همکاری اندیشکده مطالعات حاکمیت و روابط بین الملل، دومین نشست از سلسله نشست‌های هفتگی پیرامون انتخابات آمریکا را با حضور برجسته‌ترین آمریکاشناسان ایران در قالب برنامه رویداد استراتژیک با موضوع «انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (۲۰۲۰): سناریو‌ها و پیامدها» برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیست و یکمین رویداد استراتژیک، دکتر «ابراهیم متقی» استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکتر «نوذر شفیعی» استاد دانشگاه اصفهان و دکتر «محسن اسلامی» استاد روابط بین‌الملل دانشگاه تربیت مدرس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این نشست عصر روز دوشنبه ۲۸مهر‌ماه ۱۳۹۹ساعت۱۴الی۱۶ در سالن اجتماعات پژوهشکده تحقیقات راهبردی به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان آیت‌ا... طالقانی، نرسیده به پل حافظ، پلاک۳۷۶ برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آن را به صورت زنده از صفحه اینستاگرام پژوهشکده تحقیقات راهبردی به نشانی Instagram.com/isr_acir دنبال کنند.

حضور میهمانان و دانشجویان و اهالی محترم رسانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نشست آزاد است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین ابراهیم متقی مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا

بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی