Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@14:07:58 GMT

شفر: استقلال یک دلار هم برای من واریز نکرده است!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۹۶۰۷

شفر: استقلال یک دلار هم برای من واریز نکرده است!

سرمربی اسبق استقلال گفت: من و وکیلم مدت‌هاست وعده پرداخت پول از سوی باشگاه استقلال می‌شنویم ولی تا حالا حتی یک دلار هم دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش مشرق، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دغدغه این روزهای هواداران استقلال باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه است؛ پنجره‌ای که به واسطه بدهی این باشگاه به «وینفرد شفر»، باشگاه پاختاکور ازبکستان و «سرور چپاروف»  بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه بخشی از مطالبات وینفرد شفر پرداخت شده است.

وینفرد شفر امروز اظهار داشت: جمعه شب وکیل من یک فایل صوتی برایم فرستاد و در این فایل صوتی توضیح داد باشگاه استقلال هیچ‌ تماسی با او درباره پرداخت مطالبات من نگرفته است.

وی افزود: او در این فایل صوتی اعلام کرد باشگاه استقلال از این هفته نسبت به پرداخت مطالبات اقدام خواهد کرد.

سرمربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من و وکیلم مدت‌هاست از این وعده‌ها می‌شنویم ولی تا حالا حتی یک دلار هم از سوی باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ایم.

شفر درباره اینکه گفته می‌شود «اسماعیل خلیل‌زاده» رییس هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی راه‌های انتقال پول شفر راهی ترکیه شده است، گفت: شاید برای تعطیلات به ترکیه رفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت خلیل‌زاده درباره پرداخت بدهی از سوی باشگاه استقلال با وی تماسی گرفته است یا خیر نیز تاکید کرد: خیر هیچ‌گونه تماسی با ما گرفته نشده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ وینفرد شفر استقلال اسماعیل خلیل زاده فیفا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با پیگیری استاندار قزوین و اهتمام وزارت نیرو و دست اندرکاران شرکت آب منطقه‌ای استان در راستای پاسخ به مطالبات کشاورزان و بهره‌برداران منجر به نتیجه شد و خوشبختانه میزان دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در نشستی که با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین همراه بود، رهاسازی حق آبه کشاورزان از سد طالقان افزایش یافت که این پیگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ستوده تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین به دنبال تحقق مطالبات کشاورزان و بهره برداران است و از تمام ظرفیت‌های اداری و حقوقی برای تحقق مطالبات این قشر زحمتکش استفاده خواهد کرد.

اعضای تعاونی آب بران و همچنین جمعی از کشاورزان و بهره برداران استان قزوین طی هفته‌های گذشته خواستار افزایش حق آبه در شبکه آبیاری دشت قزوین شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد